Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 57 van 85 EersteEerste ... 747555657585967 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 561 t/m 570 van 842

Discussie: Over de moderatie

Banned

Standaard

Is godverdomme weer mijn post weggehaald.
    Ik vroeg mij alleen maar serieus af of ik iets fout had gedaan omdat ik mijn post niet zag (bleek weggehaald zonder berisping of melding) en nu doen ze het weer.

Echt helemaal top.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba Bekijk bericht
    Is godverdomme weer mijn post weggehaald.
    Ik vroeg mij alleen maar serieus af of ik iets fout had gedaan omdat ik mijn post niet zag (bleek weggehaald zonder berisping of melding) en nu doen ze het weer.

Echt helemaal top.
    Als dat het topic over die intieme piercings was, kan ik het wel begrijpen. Topic sluiten, foto's eruit en een berichtje van de mod had wel beleefd geweest, maar het was ook wel overduidelijk dat dat topic niet lang zou bestaan... Toch ?

Ik had het net geopend vlak voor de delete denk ik; dus ik hoor nog bij de gelukkige mensen die jouw scrotum vol ijzer op foto heeft gezien
    (of was het toch een ander topic ?)

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Broosje Bekijk bericht
    Als dat het topic over die intieme piercings was, kan ik het wel begrijpen. Topic sluiten, foto's eruit en een berichtje van de mod had wel beleefd geweest, maar het was ook wel overduidelijk dat dat topic niet lang zou bestaan... Toch ?

Ik had het net geopend vlak voor de delete denk ik; dus ik hoor nog bij de gelukkige mensen die jouw scrotum vol ijzer op foto heeft gezien
    (of was het toch een ander topic ?)
    Misschien ben je met Timmu in de war???

Standaard

Kaboemba, dit topic is bedoelt om het functioneren in van de moderatoren in het algemeen bespreekbaar te maken, zoals Hoofd dat bijvoorbeeld doet. Wat jij doet is cynische reacties plaatsen zonder enige inhoud en vervolgens publiekelijk gaan zeuren als ze verwijderd worden terwijl jij DONDERS goed weet dat je posts hier niet thuis horen.

Ik gooi dit topic op slot tot nader orde.

Standaard

Topic weer geopend om gebruikers weer de gelegenheid te geven algemene kritiek op het moderatiebeleid te uiten.

Banned

Standaard

Dit is een on topic subforum, grappen maak je maar ergens anders. Doorgaan na een verwijderde post levert je een berisping op.

Mitch
    Goed probeer ik het nog 1 keer.

Mijn opmerking over een puntensysteem voor mods was geen grap. Daarmee wil ik niet zeggen dat mods weggestemt moeten worden en ik zeg ook niet dat leden moeten stemmen over mods. Misschien kunnen mods elkaar wel beoordelen op deze wijze (lijkt mij gezien het verschil van modereren en mening daarover niet zo gek).

En mijn vraag over het verwijderen van de posts was ook geen grap.
    Ik wilde simpel weg aangeven dat als men zo snel iets verwijderd het niet verbazingwekkend is dat iemand denkt dat hij verkeerd gepost heeft, zeker als er geen pm is.

Verder was mijn "aanval" op Han ook geen grap maar ik snap dat gezien de geschiedenis dit wel zo werd gezien, ben dus niet verbaast dan men daar wat van zegt en eventueel die post weg haalt.

En zie dit nu gewoon als hoe ik het hier neerzet en niet als een zogenaamde aanval.

Standaard

Goed probeer ik het nog 1 keer.

Mijn opmerking over een puntensysteem voor mods was geen grap. Daarmee wil ik niet zeggen dat mods weggestemt moeten worden en ik zeg ook niet dat leden moeten stemmen over mods. Misschien kunnen mods elkaar wel beoordelen op deze wijze (lijkt mij gezien het verschil van modereren en mening daarover niet zo gek).

En mijn vraag over het verwijderen van de posts was ook geen grap.
    Ik wilde simpel weg aangeven dat als men zo snel iets verwijderd het niet verbazingwekkend is dat iemand denkt dat hij verkeerd gepost heeft, zeker als er geen pm is.

Verder was mijn "aanval" op Han ook geen grap maar ik snap dat gezien de geschiedenis dit wel zo werd gezien, ben dus niet verbaast dan men daar wat van zegt en eventueel die post weg haalt.

En zie dit nu gewoon als hoe ik het hier neerzet en niet als een zogenaamde aanval.
    Je eerste punt zou een mogelijkheid zijn voor interne evaluatie inderdaad, ware het niet dat de technische mogelijkheden zeer beperkt zijn op dit moment. We moeten dus roeien met de riemen die we hebben en dat is onderling in overleg over ons functioneren en dat is ook precies wat we doen.

Je tweede punt is ter kennisgeving aangenomen, communicatie inzake het verwijderen van posts wordt in heroverweging genomen. Blijven communiceren is belangrijk, maar ik heb je ook al uitgelegd wanneer en waarom wij niet communiceren over verwijderde berichten. Dat is voor jou dus ter kennisgeving.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Je eerste punt zou een mogelijkheid zijn voor interne evaluatie inderdaad, ware het niet dat de technische mogelijkheden zeer beperkt zijn op dit moment. We moeten dus roeien met de riemen die we hebben en dat is onderling in overleg over ons functioneren en dat is ook precies wat we doen.

Je tweede punt is ter kennisgeving aangenomen, communicatie inzake het verwijderen van posts wordt in heroverweging genomen. Blijven communiceren is belangrijk, maar ik heb je ook al uitgelegd wanneer en waarom wij niet communiceren over verwijderde berichten. Dat is voor jou dus ter kennisgeving.
    Tweede punt, dat snap ik nu. blijft wel zo dat het niet duidelijk is of je daadwerkelijk goed hebt gepost of dat het gewoon weg is gehaald.
    Bij mij was de post al weggehaald voordat ik hem zelf uberhaubt had kunnen zien. Dan denk je echt even ben ik nu gek (in mijn geval ja) of had ik echt niks gepost.

Senior Member

Standaard

Tweede punt, dat snap ik nu. blijft wel zo dat het niet duidelijk is of je daadwerkelijk goed hebt gepost of dat het gewoon weg is gehaald.
    Bij mij was de post al weggehaald voordat ik hem zelf uberhaubt had kunnen zien. Dan denk je echt even ben ik nu gek (in mijn geval ja) of had ik echt niks gepost.
    Ja, is zo, heb ik ook een keertje gehad, maar ik heb toen een PM naar de mod gestuurd en kreeg uitleg. Prima toch?

Banned

Thumbs up

Verder vroeg ik me het volgende af. Wanneer een mod als mod spreekt, dan typt deze in de kleur rood. Wanneer een mod als persoon spreekt, dan typt deze in de kleur zwart. Dat maakt een wezenlijk verschil. Verschillende mods hebben hier dan ook regelmatig nadrukkelijk een gebruiker op gewezen. Sommige dingen kunnen in het zwart wel gezegd worden, die in het rood niet gezegd kunnen worden en vice versa. Maar als een gebruiker iets tegen een mod zegt, doelende op de mod, dient deze dan ook in het rood te tikken? Eigenlijk zou dat veel duidelijker zijn. Gisteren had ik het daar met mede forumlid en ex-moderator Hoofd over. Zou zouden eventuele onduidelijkheden, berispingen of zelfs erger, bans, vermeden kunnen worden aangezien duidelijk is dat men niet tegen de moderatie in gaat of kritiek heeft op het systeem. Een heikel punt, wat wel eens tot ergernis kan leiden van de gevestigde orde. Dus voortaan maar een strak kleurbeheer aanhouden om eventuele verkeerde interpretaties te mijden?

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten