Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 41
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkFire Bekijk bericht
    Ik merkte het meteen al toen ik em voor het eerst vast had, hij lag gewoon lekker in de hand, speelde heerlijk, klonk nog beter.. Ik kwam toen eigenlijk om te kijken voor een classic of classic antique, nooit aan gedacht om de standard te testen. Maar toen ik dat ding eenmaal uitgeprobeerd was was ik gelijk verkocht. Maar nu lees ik veel goede berichten over de traditional, dus dat bracht me weer aan het twijfelen
    Ok, cool...nou, succes ermee dan. Gewoon uitzoeken wat jij het lekkerst vindt spelen en gewoon het vetst vindt, mij benieuwen wat je neemt

Senior Member

Standaard

The Heritage Les Paul?

Mooie gitaren.

Standaard

Nee, toch een gibson... zoals ik eerder al zei hebben die gewoon iets, ik vind het prachtige gitaren, en ze klinken ook nog es fantastisch.. tja, smaak he

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    The Heritage Les Paul?

Mooie gitaren.
    Maar erg lelijke headstock!

Moderator

Music

Gaat het dan toch nog gebeuren dat je anno 2009 gewoon weer mag zeggen dat je domweg een Gibson wil en geen ander merk Les Paul zonder pagina's prietpraat van mensen die het beter weten?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Jammer als je alleen maar naar Gibson kijkt. Als ik op een gitaar speel gaat het iig bij mij om de sound en feel en ik controleer niet telkens of er gibson op staat.
    Maar ik ga ook niet aandringen ofzo ik raar alleen aan alternatieven te checken voordat je een berg geld uitgeeft.
    Gibson heeft het voordeel dat het waardevast is maar verder is het ook prijzig.
    The Herritage maakt prachtige gitaren behalve de headstocks

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Gaat het dan toch nog gebeuren dat je anno 2009 gewoon weer mag zeggen dat je domweg een Gibson wil en geen ander merk Les Paul zonder pagina's prietpraat van mensen die het beter weten?
    misschien wel t is gewoon een trend, vorig jaar waren telecasters helemaal hip, het is al enige tijd een trend op het forum om gibsons te bashen. gibson is slecht, audi en mercedes zijn kut auto's, alleen lexus is goed windows zuigt, linux is beter.

etc etc etc.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    misschien wel t is gewoon een trend, vorig jaar waren telecasters helemaal hip, het is al enige tijd een trend op het forum om gibsons te bashen. gibson is slecht, audi en mercedes zijn kut auto's, alleen lexus is goed windows zuigt, linux is beter.

etc etc etc.
    Nee man, linux zuigt ook, OSX is beter.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Han S Bekijk bericht
    Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door grayfink Bekijk bericht
    +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.

Senior Member

Standaard

Als ik 2000 kon spenderen aan een gitaar, zou ik wachten tot er een 80's custom of zo ergens tweedehands vrijkomt. 80's LP's zijn echt supergitaren, en je betaalt er (nog) geen stukken van mensen voor. Heb al eens een 85 custom zien staan voor iets over 1000 euro. Bangelijk.

Wat je ook kan doen is een LP GT, als je graag speelt met geluiden. Heb altijd al gedroomd van een LP met coil taps en zo, maar ik ga eerst de lotto moeten winnen of een vaste baan vinden (en een huis kopen), heh.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DarkFire Bekijk bericht
    Nee, toch een gibson... zoals ik eerder al zei hebben die gewoon iets, ik vind het prachtige gitaren, en ze klinken ook nog es fantastisch.. tja, smaak he
    Misschien is zo'n Heritage wel meer Gibson dan zo'n 2008 Standard of Traditional, maar doe waar je zelf zin in hebt Wat je ook kiest, je gaat er toch wel plezier van hebben. Het lijkt erop in je eerste post dat je je keuze al gemaakt hebt, dus wie zijn wij om je van gedachte te laten veranderen?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Oh, ik dacht dat dat moest, als iemand vraagt "A of B?" kijk hard "C!!!!" gaan roepen

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten