Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 230 van 1797 EersteEerste ... 1301802202282292302312322402803307301230 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.291 t/m 2.300 van 17961
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RammerStein Bekijk bericht
    toch wel weer jammer dat je van dit soort adverteerders op het internet hebt.
    meestal neem je wel iemand in vertrouwen als gitaristen onder elkaar.
    zo heb ik net ook een crybaby gekocht, als het goed is morgen of maandag in huis
    er zijn er helaas meerdere van, overal waar geld te verdienen valt, komen gieren op af, altijd oppassen dus

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RammerStein Bekijk bericht
    toch wel weer jammer dat je van dit soort adverteerders op het internet hebt.
    meestal neem je wel iemand in vertrouwen als gitaristen onder elkaar.
    zo heb ik net ook een crybaby gekocht, als het goed is morgen of maandag in huis
    Zoals Pannekoek ook al schreef: de prijs die hij vraagt geeft toch wel aan dat het niet om een origineel gaat. En ik denk dat de bieders dat echt wel weten. Die willen gewoon met die gitaar op het podium en iedereen laten denken dat het een echte is....
    Het is echter wel netter om er duidelijk even bij te zetten dat het geen Gibson is.

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 23 mei 2009 om 09:23
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sweet_apple Bekijk bericht
    mss niet het juiste topic, maar dat EBAY! Ik heb een gitaar gewonnen, en betaald via PayPal. Ik krijg nu spoof/fishing mails all over the place met second chance offers, en weet ik niet wat. Best scary shit: lui die me proberen over te halen om dezelfde gitaar hen te betalen, omdat zij de winner zouden zijn enzo. 't Is omdat ik zo verschrikkelijk slim ben ;-), maar je zou er bijna intuinen. Meer dergelijke ebay ervaringen? Ik heb sterk de neiging om ze n erge ziekte toe te wensen ofzo, maar mss is het verstandiger om helemaal niet te reageren....
    Ik koop regelmatig op Ebay, ook in het buitenland, en als het even kan betaal ik ook via PayPal. Gelukkig heb ik nog géén enkele keer last gehad van dit soort praktijken. Heb je van te voren naar de feedback van verkoper gekeken?, vaak zecht een aantal negatieve feedbacks al genoeg. Volgens mij kan ook alleen de verkoper je email adres zien, dus grote kans dat hij met wat anderen onder een hoedje speeld.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek Bekijk bericht
    jup, klopt voor geen meter waarschijnlijk een musoland chineese les paul. rosewood toets, headstock klopt niet, lijn van de potmeters, etc etc

leuk voor aan de muur, 200 euro zou ik er wel voor over hebben, maar 350 is wat veel. maarja, niet zoveel zorgen maken erom, hij zegt niet dat het een echte gibson is en vraagt ook niet de hoofdprijs ervoor.

zie het als een leuk schilderij voor aan de muur
    Het laatste bod staat al op 700........trouwens, hij noemt het een zakk wylde gibson dus als het een musoland is (en dat zal best) is het gewoon oplichting.
    Such is life and it's getting sucher everyday.

*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijzerbroot1 Bekijk bericht
    Het laatste bod staat al op 700........trouwens, hij noemt het een zakk wylde gibson dus als het een musoland is (en dat zal best) is het gewoon oplichting.
    precies, hij is er niet duidelijk in dat het een neppert is maar tekst is gemaakt op twee gedachten en dat is niet eerlijk zakendoen, hals is trouwens uit twee delen aan een foto te zien, Gibby's zijn allen uit één stuk (correct me if i'm wrong) vervaardigd

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    precies, hij is er niet duidelijk in dat het een neppert is maar tekst is gemaakt op twee gedachten en dat is niet eerlijk zakendoen, hals is trouwens uit twee delen aan een foto te zien, Gibby's zijn allen uit één stuk (correct me if i'm wrong) vervaardigd
    Je hebt gelijk, Geert. Ik zag net pas dat in de titel van de ad. wel degelijk "Gibson" staat.
    Onderstaande post van mij dus maar als niet verzonden beschouwen!
    Er van uitgaand dat de gitaar dus echt fake is. Er is inmiddels 800 euro geboden...

Gr. C.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door guitarkid Bekijk bericht
    Zoals Pannekoek ook al schreef: de prijs die hij vraagt geeft toch wel aan dat het niet om een origineel gaat. En ik denk dat de bieders dat echt wel weten. Die willen gewoon met die gitaar op het podium en iedereen laten denken dat het een echte is....
    Het is echter wel netter om er duidelijk even bij te zetten dat het geen Gibson is.

Gr. C.
    Laatst gewijzigd door guitarkid; 23 mei 2009 om 12:38
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Midwolda Bekijk bericht
    Oh, editje: Coos heeft altijd gelijk.
    https://www.facebook.com/TheOuttakes/?locale=nl_NL

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ijzerbroot1 Bekijk bericht
    hmmm , dan zal ik marktplaats wel even mailen, vind dit niet leuk, 350 euro accepteer ik nog wel maar daarboven is het toch wel oplichting
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

hmmm , dan zal ik marktplaats wel even mailen, vind dit niet leuk, 350 euro accepteer ik nog wel maar daarboven is het toch wel oplichting
    lijkt mij een goed idee, ik ga hetzelfde doen, tis geen eerlijke handel zo

Senior Member

Standaard

Ik heb ook een bod uitgebracht: "Chinese nep Les Paul!!! € 9.999,00"

De verkoper heeft overigens niet op mijn mailtjes gereageerd

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door HaroldAling Bekijk bericht
    Ik heb ook een bod uitgebracht: "Chinese nep Les Paul!!! € 9.999,00"

De verkoper heeft overigens niet op mijn mailtjes gereageerd
    En hij is al weer weg:

Uw bod van 9999 euro op een advertentie op Marktplaats.nl is verwijderd door de adverteerder. Onderaan dit bericht staat een kopie van de advertentie.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten