Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 229 van 1797 EersteEerste ... 1291792192272282292302312392793297291229 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.281 t/m 2.290 van 17961

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    over twijfel gesproken

http://link.marktplaats.nl/244479031

aan de headstock te zien is dit geen Japanse LS 150, maar ik denk eerder aan een Koreaanse ALS serie.

Er staat wel made in Japan achter op de headstock, maar volgens mij zijn serienummers van tokai er met goldinkt opgezet.

Headstock van Japanse Tokai+s zijn toch altijd open booke headstocks?, deze heeft het opstaande driehoekje in het midden van de inham van de headstock
    Ik zie wel een long tenon right? Verder ziet het er ook wel degelijk genoeg uit voor een Japanner, maar ik ben verder niet heel bekend met Tokai
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Hij ziet er verder wel goed uit met braided wire and all, alleen dat afdekplaatje hoort er zeker niet op thuis.
    Een 150 moet een massieve top hebben, een koreaan zeker niet, dat zou makkelijk te spotten moeten zijn maar de foto's zijn daar onduidelijk in.

Dit is een japanse 150

Laatst gewijzigd door Pepe; 21 mei 2009 om 13:16

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene20 Bekijk bericht
    Owh, heb die man net gemaild! lol ben benieuwd wat de kenners hier van zeggen.
    Ik ben geen kenner maar ik zeg: lelijk, zo'n rode Les Paul. Ik ben net gesniped voor een honeyburst Gibson LP Standard met een prachtige flame top die inclusief import tax op eenzelfde bedrag zou neerkomen als deze lelijke Tokai. Dat alles dankzij een perfect gerepareerde neck crack.
    Ik ben er zo ziek van, ik moest het even kwijt
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik ben er zo ziek van, ik moest het even kwijt
    Heb je te laag geboden, of was iemand anders bereid een (veel) te hoge prijs te betalen?

Senior Member

Standaard

"Uw bod is nog steeds het hoogste bod wanneer de veiling op het punt staat te eindigen. U wacht gespannen af achter uw computer totdat u een bericht ontvangt dat u de veiling heeft gewonnen, maar... u heeft verloren! In de laatste seconden van de veiling is een nieuw bod verschenen, te laat voor uw reactie. U bent gesniped!"

Balen Mitch!

Standaard

mss niet het juiste topic, maar dat EBAY! Ik heb een gitaar gewonnen, en betaald via PayPal. Ik krijg nu spoof/fishing mails all over the place met second chance offers, en weet ik niet wat. Best scary shit: lui die me proberen over te halen om dezelfde gitaar hen te betalen, omdat zij de winner zouden zijn enzo. 't Is omdat ik zo verschrikkelijk slim ben ;-), maar je zou er bijna intuinen. Meer dergelijke ebay ervaringen? Ik heb sterk de neiging om ze n erge ziekte toe te wensen ofzo, maar mss is het verstandiger om helemaal niet te reageren....

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sweet_apple Bekijk bericht
    mss niet het juiste topic, maar dat EBAY! Ik heb een gitaar gewonnen, en betaald via PayPal. Ik krijg nu spoof/fishing mails all over the place met second chance offers, en weet ik niet wat. Best scary shit: lui die me proberen over te halen om dezelfde gitaar hen te betalen, omdat zij de winner zouden zijn enzo. 't Is omdat ik zo verschrikkelijk slim ben ;-), maar je zou er bijna intuinen. Meer dergelijke ebay ervaringen? Ik heb sterk de neiging om ze n erge ziekte toe te wensen ofzo, maar mss is het verstandiger om helemaal niet te reageren....
    reageer niet.
    En als het een NL advertentie is vraag dan hun adres

Senior Member

Standaard

http://link.marktplaats.nl/253611376

made in China denk ik

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht
    jup, klopt voor geen meter waarschijnlijk een musoland chineese les paul. rosewood toets, headstock klopt niet, lijn van de potmeters, etc etc

leuk voor aan de muur, 200 euro zou ik er wel voor over hebben, maar 350 is wat veel. maarja, niet zoveel zorgen maken erom, hij zegt niet dat het een echte gibson is en vraagt ook niet de hoofdprijs ervoor.

zie het als een leuk schilderij voor aan de muur
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Standaard

toch wel weer jammer dat je van dit soort adverteerders op het internet hebt.
    meestal neem je wel iemand in vertrouwen als gitaristen onder elkaar.
    zo heb ik net ook een crybaby gekocht, als het goed is morgen of maandag in huis
    Quote Richard z Kruspe:
    I was born in the summer of love.
    There wasn't much love in East Germany at the time.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten