Hij ziet er verder wel goed uit met braided wire and all, alleen dat afdekplaatje hoort er zeker niet op thuis.
Een 150 moet een massieve top hebben, een koreaan zeker niet, dat zou makkelijk te spotten moeten zijn maar de foto's zijn daar onduidelijk in.
Dit is een japanse 150
![]()
Laatst gewijzigd door Pepe; 21 mei 2009 om 13:16
Ik ben geen kenner maar ik zeg: lelijk, zo'n rode Les Paul. Ik ben net gesniped voor een honeyburst Gibson LP Standard met een prachtige flame top die inclusief import tax op eenzelfde bedrag zou neerkomen als deze lelijke Tokai. Dat alles dankzij een perfect gerepareerde neck crack.
Ik ben er zo ziek van, ik moest het even kwijt![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
"Uw bod is nog steeds het hoogste bod wanneer de veiling op het punt staat te eindigen. U wacht gespannen af achter uw computer totdat u een bericht ontvangt dat u de veiling heeft gewonnen, maar... u heeft verloren! In de laatste seconden van de veiling is een nieuw bod verschenen, te laat voor uw reactie. U bent gesniped!"
Balen Mitch!
mss niet het juiste topic, maar dat EBAY! Ik heb een gitaar gewonnen, en betaald via PayPal. Ik krijg nu spoof/fishing mails all over the place met second chance offers, en weet ik niet wat. Best scary shit: lui die me proberen over te halen om dezelfde gitaar hen te betalen, omdat zij de winner zouden zijn enzo. 't Is omdat ik zo verschrikkelijk slim ben ;-), maar je zou er bijna intuinen. Meer dergelijke ebay ervaringen? Ik heb sterk de neiging om ze n erge ziekte toe te wensen ofzo, maar mss is het verstandiger om helemaal niet te reageren....
http://link.marktplaats.nl/253611376
made in China denk ik
jup, klopt voor geen meter waarschijnlijk een musoland chineese les paul. rosewood toets, headstock klopt niet, lijn van de potmeters, etc etc
leuk voor aan de muur, 200 euro zou ik er wel voor over hebben, maar 350 is wat veel. maarja, niet zoveel zorgen maken erom, hij zegt niet dat het een echte gibson is en vraagt ook niet de hoofdprijs ervoor.
zie het als een leuk schilderij voor aan de muur![]()
toch wel weer jammer dat je van dit soort adverteerders op het internet hebt.
meestal neem je wel iemand in vertrouwen als gitaristen onder elkaar.
zo heb ik net ook een crybaby gekocht, als het goed is morgen of maandag in huis![]()
Quote Richard z Kruspe:
I was born in the summer of love.
There wasn't much love in East Germany at the time.
Favorieten/bladwijzers