Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo net zoiets als dit: Tribbles!
Oorspronkelijk geplaatst door Han S de franse taal klinkt prachtig, vooral als een mooie jonge franse mevrouw met kleine harde t* die uit haar rode mondje laat rollen fb | tet
Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams We come in peace, shoot to kill. Eigenlijk zijn het hele gewone Amerikanen, he.
Oorspronkelijk geplaatst door Han S Tja, rijsberman zei het zo subtiel als een kettingzaag en zo genuanceerd als een orkaan. Oorspronkelijk geplaatst door grayfink +1 voor Rijsberman, en dan heb ik het niet eens gelezen.
Oorspronkelijk geplaatst door Di Stefano Cool! Is dat een Valley Arts Lukather sig? Wat betaal je hier nu voor ?
Oorspronkelijk geplaatst door bagheera Wat betaal je hier nu voor ? Heel veel centjes!!!! Denk 2000?? I dunno :P in die buurt denk ik wel.
Deze is sinds zaterdag in mijn bezit. Hij bevalt echt heel goed.
Even mijn nieuwe aanwinst posten! Fender American Vintage '62 Stratocaster
ClemensWenners.nl
Heel erg vette strat
Laatst gewijzigd door Tex; 21 mei 2009 om 21:24
Save the children, 'cuz life without us would be a drag
Retegaaf! Mooie foto's!
HenriH, Project Eyestare & Structure Seven http://henrihuisjes.nl
Oorspronkelijk geplaatst door Tex heel erg vette strat gitaarnet mag dan niet het tina forum zijn. ik denk niet dat iedereen blij is met dit soort taal. ik vind het iig ongepast
Laatst gewijzigd door Robdop; 21 mei 2009 om 22:01
Oorspronkelijk geplaatst door Robdop gitaarnet mag dan niet het tina forum zijn. ik denk niet dat iedereen blij is met dit soort taal. ik vind het iig ongepast Aangepast
View Tag Cloud
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers