Telt deze ook mee als strat???
![]()
Telt deze ook mee als strat???
![]()
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Dat is de enige gitaar die ik heb die niet 100% zelfbouw is. De body is van een Hondo H-76 van een jaar of 20 oud, De lak is eigelijk Olympic White maar is door zonlicht ernstig verkleurd en goudachtig geworden. Het enige goeie aan die Hondo's zijn de elementen met metalen baseplate. De hals heb ik gelijk weggedaan. Wilkinson P90 gemonteerd en een Diego Deluxe tremelo om het af te maken. Op de hals heb ik ook een kleine Hondo Decal geplaatst, want je moet wel eerlijk blijven, het is wel voor de helft een Hondo (bodyhout, slagplaat en twee elementen).
Hij klinkt waanzinnig en de grap is: de body is van multiplex)
Oorspronkelijk geplaatst door zeiler;2035052ik zie net op marktplaats een mij strat een klein kilometertje hier vandaan langskomen :)!
[url
Ik denk dat 325-375 een mooie prijs is. (het is volgens mijn een jap standard, niet?)
het is idd een Jap. standard als ik op internet nakijk!
zijn er nog meer mensen met info???
ik zie op internet staan dat er dus 3 laag en 2 laags slagplaten zijn...
maakt dat nog wat uit qua prijs (heb een keerop een Fender reversed headstock gespeeld bij musicstore, en die duwde je gewoon in!)
http://link.marktplaats.nl/251735751
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
1 en 3 laags zijn er. En nee dat maakt niks uit qua prijs. Als hij niet bevalt koop je een nieuwe voor 12,50.
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Nee... is een 'gewone' custom pro. Een lukather heeft (meestal) een Quilted maple top en alleen een volume knop. Waarschijnlijk ook iets andere EMG's... ondanks dat is het een te gekke gitaar...
Maarrrrr.... ik heb er nog 2... ;-). De sunburst die ik eerder gepost heb is in 'mint' conditie. Dit zijn 'players'...
![]()
Groovie Guitar Guus
Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)
Favorieten/bladwijzers