Update!
![]()
Update!
![]()
Nog beetje leeg, maar zal goed gevuld worden ben ik bang xD.
Dano Fuzz -> Jeckyll & Hyde -> CryBaby JH-1b -> Dano Analog Chorus
Wah ben ik niet erg tevreden over, hij zuigt simpelweg teveel tone als ie aan staat. Nou weet ik niet of andere wah's dat ook zo erg doen, maar je kan er niet echt mooie rhythmische dingen mee doen ofzo. Ook icm een drive klinkt ie nogal brak, ben radeloos wat te doen xD.
Iemand suggesties voor een mooie warme wat zwaardere drive voor in mn bordje? (Gebruik de Jeckyll voornamelijk voor cleanboost/crunch lead), tot zover nog geen mooie dingen tegen gekomen helaas.
It was never my intention to play guitar, therefore I am not a guitarist - Johnny Greenwood
Hey ik heb ook die delfde fuzz,
'k ben er eigenlijk blijér mee dan met mijn super-fuzz van voodoo-lab.
en die is gelijk een stuk duurder ook nog.
Jah zoiets heb ik inderdaad weleens gezelen her en der. Maar maakt dat echt zoveel verschil? De tonesuck zit 'm voornamelijk in als ie gebruikt wordt, veel meer suck dan me gebruikelijk lijkt. Maar dat kan ook aan mij liggen. Zo'n bypass mod lijkt me wel redelijk inderdaad, als het nut heeft =]
It was never my intention to play guitar, therefore I am not a guitarist - Johnny Greenwood
Voodoo Vibe is te gek! Heel erg dik qua sound. en je kunt elke sound krijgen die je maar wilt met alle knoppen. + je krijgt ook nog eens een goede tremolo en vibrato, die zitten er ook op.
Het scheelt al als je die ruk buffer uit de wah hebt getrokken
Zelfs als de wah aanstaat![]()
Is dat eigen ervaring?
Ik snap die mensen van Dunlop niet, waarom stoppen ze zo'n slechte buffer in een goed stevig pedaal waar je heel veel moeite voor moet doen om hem fysiek kapot te krijgen?
Op zich is de Wah sound ook prima (sommigen vinden 'm wat te schel) maar zonder buffer nog beter wordt er overal geroepen.
Ik heb een GCB95 maar dacht dat ie technisch bijna hetzelfde is.
Ik ga hem ook nog een keertje "opereren"![]()
Favorieten/bladwijzers