Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 32
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Wat is er dan precies gewaagd aan? Dat er twee (EMG) humbuckers in zitten? Het ontbreken van de toneknop? de Gotoh stoptail? Afgezien van de 'styling' die ik nou ook niet bijster origineel vind, lijkt het me gewoon een run-of-the-mill Stratocaster. Niet dat daar iets mis mee is, maar ik snap de ophef niet zo.

Het enige dat misschien nog opvallend kan zijn, is dat hij wellicht een mahonie body heeft net zoals z'n Tele. Dat zie je bij Fender volgens mij niet vaak, maar is voor 'superstrats' nou ook niet superbijzonder.
    Is ook zo. Wat ik alleen wil zeggen is dat het voor Fender wel apart is dat ze een gitaar maken voor metal, wat eigenlijk niet echt hun ding is, vandaar de wnigzins gewaagde keuze. Verders is het idd een recht toe recht aan strat met actieve EMG's, heel basic en daarom vind ik hem zo stoer.

Toch gaat mijn voorkeur wel uit naar die telecaster van m, puur omdat ik de tele vorm vetter vind als de strat vorm en ik gewoon het geduld niet heb om die eventuele strat af te wachten... Ik zie net dat die telecaster uitverkocht is bij THomann en ook bij Music store...bah

Standaard

Vind het er bruut uitzien, heb zelf alleen een hekel aan EMG maar voor de rest een leuk concept. Vind de tele nog bruter.

Senior Member

Standaard

Imho maar eh dat vind ik geen Strat meer daar koop je geen Strat voor, dan zou ik eerder een Gibson kopen.
    Maar precies hetzelfde heb ik bij een Tele met 2 Hummies dat vind ik ook geen tele meer...
    Maar ja da's mijn mening.
    Pas als je een paard hebt gezien kun je om een ezel lachen. Frank Sinatra

Senior Member

Standaard

Ach, een beetje conservatisme is ons gitaristen niet vreemd

Senior Member

Standaard

Ik vind het wel iets hebben. Lekker strak, beetje in de stijl van die Charvel San Dimas strats.
    Blues Hour: These minstrels will soothe your jangled nerves.

Gezocht: Gibson Les Paul Studio Gem (blauw, donkergroen of sunburst)

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JeanPaul du Vinnie Bekijk bericht
    Ik vind het wel iets hebben. Lekker strak, beetje in de stijl van die Charvel San Dimas strats.
    Maar dan vetter

Senior Member

Standaard

Ik vind 'm wel ruig!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Ik moet zeggen dat ik de Telecasters ook een stuk mooier vind. Maar die EMGs...
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Senior Member

Standaard

METALLLLL!!! W000H0000!

De sound die eruit komt is PRECIES het tegenover gestelde van een reguliere strat, maargoed. METALLL!!!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner1980 Bekijk bericht
    Maar dan vetter
    Grapjas. De jongens van Slipknot worden nog regelmatig betrapt met Charvels en Jackson superstratjes. En dan vind ik een SoCal Charvel toch echt wel iets vetter en bruter als dit lelijke eendje. Jim Root Telecaster is overigens wel heel erg gaaf!
    Gitaarloos > Volkswagen Jetta MKII <3

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten