Mijn main gear:
LTD M-401 BLK
Morley Bad Horsie 2
Engl e530
G-major (nog serieel geschakeld)
Rocktron Velocity 100
Koch TS212
Bediend dmv Boss FC-50 en Boss expressiepedaal (als master volumepedaal)
Mijn main gear:
LTD M-401 BLK
Morley Bad Horsie 2
Engl e530
G-major (nog serieel geschakeld)
Rocktron Velocity 100
Koch TS212
Bediend dmv Boss FC-50 en Boss expressiepedaal (als master volumepedaal)
Gave set! Wel vreemd dat je rack meer ongebruikte ruimte heeft dan gebruikte, grootse toekomstplannen?
Mooie set hoor! Klinkt vast bruut.
Die blindplate is wel vrij nutteloos, ik denk dat je poweramp wel genoeg koeling van de onderkant heeft hehe
Heb je nog uitbreidingsplannen? Mixer of zo ("nu nog serieel" zeg je)...pedaltray ? Vertel vertel!
Ja lijkt er inderdaad op of je ook naar parallel gaat. Hole trouwens toch ook weer?
Mooie set, die zo te zien nog lang niet af is.
Klopt, ik heb nog veel lege rackspace. Goed voor grootse toekomstplannen, maar meer omdat ik de case kon overnemen voor slechts €50(daar kon ik echt geen kleinere voor gaan kopen...)
Het idee is om allereerst de g-major parallel te zetten mbv een mixer, een racktuner aan te schaffen (bovenste 1U) en daarna pre-gain effecten op een pedaltray aan te gaan schaffen... Maar het geld is eerst even opgegaan in de aanschaf van de LTD, dus dat blijft nog even krampen op al dat GASSSSS
Heb me altijd afgevraagd hoe luid die 100W Rocktrons gaan ?
Raf
ps : gebruik op de repetitie de oude 300 ...
Wss een dedicated racktray waar je je effectpedalen in vastmaakt tesamen met een multivoeding. Da's met opbouwen ook veel sneller.
Favorieten/bladwijzers