Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 121 van 252 EersteEerste ... 2171111119120121122123131171221 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.201 t/m 1.210 van 2514

Standaard

Mijn main gear:

LTD M-401 BLK

Morley Bad Horsie 2

Engl e530
    G-major (nog serieel geschakeld)
    Rocktron Velocity 100
    Koch TS212

Bediend dmv Boss FC-50 en Boss expressiepedaal (als master volumepedaal)

Senior Member

Standaard

Gave set! Wel vreemd dat je rack meer ongebruikte ruimte heeft dan gebruikte, grootse toekomstplannen?

Senior Member

Standaard

Mooie set hoor! Klinkt vast bruut.

Die blindplate is wel vrij nutteloos, ik denk dat je poweramp wel genoeg koeling van de onderkant heeft hehe

Heb je nog uitbreidingsplannen? Mixer of zo ("nu nog serieel" zeg je)...pedaltray ? Vertel vertel!

Senior Member

Standaard

Ja lijkt er inderdaad op of je ook naar parallel gaat. Hole trouwens toch ook weer?
    Mooie set, die zo te zien nog lang niet af is .

Standaard

Klopt, ik heb nog veel lege rackspace. Goed voor grootse toekomstplannen, maar meer omdat ik de case kon overnemen voor slechts €50 (daar kon ik echt geen kleinere voor gaan kopen...)

Het idee is om allereerst de g-major parallel te zetten mbv een mixer, een racktuner aan te schaffen (bovenste 1U) en daarna pre-gain effecten op een pedaltray aan te gaan schaffen... Maar het geld is eerst even opgegaan in de aanschaf van de LTD, dus dat blijft nog even krampen op al dat GASSSSS

Senior Member

Standaard

Heb me altijd afgevraagd hoe luid die 100W Rocktrons gaan ?

Raf

ps : gebruik op de repetitie de oude 300 ...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Yverish Bekijk bericht
    Klopt, ik heb nog veel lege rackspace. Goed voor grootse toekomstplannen, maar meer omdat ik de case kon overnemen voor slechts €50 (daar kon ik echt geen kleinere voor gaan kopen...)

Het idee is om allereerst de g-major parallel te zetten mbv een mixer, een racktuner aan te schaffen (bovenste 1U) en daarna pre-gain effecten op een pedaltray aan te gaan schaffen... Maar het geld is eerst even opgegaan in de aanschaf van de LTD, dus dat blijft nog even krampen op al dat GASSSSS
    Je zou er ook nog een racklade in kunnen maken met je pedalboardje! heb je alles mooi compact bij elkaar!

En een patchbay!
    ----

// City Of Life //

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene20 Bekijk bericht
    Je zou er ook nog een racklade in kunnen maken met je pedalboardje! heb je alles mooi compact bij elkaar!

En een patchbay!
    goed idee, dan kun je zelfs de kabels gewoon laten zitten.
    Die FC 50 past prima in 19".

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joene20 Bekijk bericht
    Ik heb de pedalen nu los onderin het rack liggen tijdens vervoer, maar dat is ook nog wel een leuk idee.

Je bedoelt de boel vastschroeven op een plank en die in een tray leggen? Of gewoon een 2 of 3 HE racklade waar je het spul los in legt?

Senior Member

Standaard

Wss een dedicated racktray waar je je effectpedalen in vastmaakt tesamen met een multivoeding. Da's met opbouwen ook veel sneller.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten