Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf Bekijk bericht
In mijn ogen ook de beste gitarist van nederland en daarbuiten. Geweldige feel heeft die gast. Laatst nog een docu over cuby gedownload, met ook natuurlijk heel stuk over gelling. Die gast heeftecht een aanbiedingen gehad om te kopmen spelem bij grote namen das niet normaal. Mijn vader heeft hem een jaar of 6 terug eens ontmoet en vertelde dat het een dood normale man was gebleven moet echt heel aardig zijn.
Ben het helemaal eens.. tot je pa in beeld komt. Want Eelco is een halve geest, een schim die na jarenlange verslaving amper meer in staat is een coherente zin voort te brengen. In zijn band doet de andere gitarist de meeste solo's, terwijl G voor zich uit staat te kijken. Zielig, maar het is zo. En dat doet niks af aan zijn prestaties bij the blizzards, die waren super. Maar de tand des tijds is aardig door hem heen gebeten. Een vergelijking met Peter Green dringt zich op.

En die LP - ik weet niet of dit zijn originele is ( ziet er in ieder geval lekker gebeutst uit). Eelco kocht zijn originele 58 of 59 LP Standard nog voor Clapton de gitaar beoremd maakte. Er zat inderdaad een bigsby op. Hte verhaal wil dat vlak daarvoor zo'n LP met bigsby werd gestolen van Keith Richard, tijdens een tour door Duitsland en Denemarken.