Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Focking Chris, dat schud ie zomaar uit zijn mouw. De laatste is ook goed, Slade. 3 punten voor Vleuten Ha mooi. Ik wist alleen de eerste. Ik vraag me altijd af waarom hij een montageplaat op zijn gitaar heeft. Kan thuis de schemerlamp er weer op?
www.seraphique.com Te koop: Rocktron Replifex, Engl 930/60
Forum Rules
Favorieten/bladwijzers