Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
Focking Chris, dat schud ie zomaar uit zijn mouw.

De laatste is ook goed, Slade.

3 punten voor Vleuten
Ha mooi. Ik wist alleen de eerste. Ik vraag me altijd af waarom hij een montageplaat op zijn gitaar heeft. Kan thuis de schemerlamp er weer op?