Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 40 EersteEerste ... 9171819202129 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 394
    Senior Member

Standaard Just Plug Him In

Alleen bekend bij de gitaristen die de kleine lettertjes op de achterkant van platen en cd's lezen. Dat zullen er nooit veel zijn hier heb ik het idee.
    Heeft van alles zijn handen gehad, veel SG en LP juniors, Gretsches, Lp customs, tele's ... Maar in de seventies is zijn medallion V. vooral te horen op talloze platen.

Giveaway's: The only man who turned the Stones down. The missing link between Roxy Music en de Wombles. Opvolger van Link Wray, vervangen door Danny Gatton.

Laatst gewijzigd door Pepe; 19 april 2009 om 15:31

Standaard

Deze van Jimi natuurlijk ook:

gebruikt op monterey;

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    hmm. leuk topic, afgezien dan van het gezever tussendoor..
    ik mis nog wel JJ Cale's everything-but-the-kitchensink-guitar:

Ooit een akoestische Harmony, gaandeweg bezaaid met elementen en knoppen..
    zelfgezaagde cutaway en wil je van de feedback af? hup: achterblad eraf!

( kon geen beter plaatje vinden, sorry)
    toch gevonden:

Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    het geval met frusciante is dat die fucker maar 1 gevoel kan opwekken met zijn solo's van 1 noot en dat is 'HEROINE!! IK WIL HEROINE!!!' of cocaine, hoe z'n pet staat die dag.

daarnaast, heren als ...(desnoods SRV!!) kunnen met iets meer noten en iets meer kunde toch veel meer effect sorteren dan die ene HONK HONK HONK shitzooi van frusciante. om over zijn tone nog maar te zwijgen.
    Ik vermoed dat je wel anders zou posten als hij op een warmoth/crimson koa/bubinga/ebben/(plastic desnoods) LP had gespeeld

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Alleen bekend bij de gitaristen die de kleine lettertjes op de achterkant van platen en cd's lezen. Dat zullen er nooit veel zijn hier heb ik het idee.
    Heeft van alles zijn handen gehad, veel SG en LP juniors, Gretsches, Lp customs, tele's ... Maar in de seventies is zijn medallion V. vooral te horen op talloze platen.

Giveaway's: The only man who turned the Stones down. The missing link between Roxy Music en de Wombles. Opvolger van Link Wray, vervangen door Danny Gatton.
    Quizz! das leuk op de zondagmiddag. Van mij mag het wel wat moeilijker dan Chris 'Hot Legs' Spedding!
    Ik kreeg vier maten solo, maar heb ze niet gebruikt.

Senior Member

Standaard

Staat trouwens een custom shop van te koop op kapaza. Serieuze hap in de prijs, wie weet waarom.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Renin Bekijk bericht
    Ik vermoed dat je wel anders zou posten als hij op een warmoth/crimson koa/bubinga/ebben/(plastic desnoods) LP had gespeeld
    Ha ha ha. Grappig. Je bent echt de eerste die zegt. Het heeft niks met de les paul te maken maar eerder met hem als artiest.

Standaard

Altijd als een topic wordt verneukt, zie ik Orpheo de discussie lei(ij)den met(tegen) de rest . Maar Resonare to the rescue!

Overigens, hoe Orpheo het neerzet (iemand zei "als feiten") is natuurlijk zijn eigen zaak. HIJ zegt het, dus is het ZIJN mening want het gaat over subjectiviteit, en daarmee uit. Dat bullshit argument "maar je zei het als een statement/feit" is bullshit, iets IS een feit, of is het niet. Alles wat gaat over "welke gitaat is het mooist", "zuigt Frusciante?" e.d. is subjectief en ten alle tijden een mening.

@Renin~
    Johny boy speelde op een Les Paul. Vrij lang zelfs. Om precies te zijn was het een Black beauty van Gibson volgens mij. Treed hij ook nog wel eens mee op.

@Orpheo~
    Ik ben het in grote lijnen met je eens (over Jonnyboy) maar ik had het iets genuanceerder geformuleerd :=p. Iedereen vind hem te gek, except me and you then. Zijn solo's klinken allemaal leuk en aardig enzo, maar als je 1 nummer van hem hebt gehoord ken je al zijn solo's wel zo een beetje. Dat idee creëert hij altijd bij mij. Verder vind ik RHCP prima muziek maken, luister er nog geregeld naar. Maar om die gast nou de hemel in te prijzen, nee toch maar niet, zó goed is hij nou ook weer niet.

Om nog wat mooie gitaren in de race te gooien:

Was al eerder voorgekomen, maar hij is zo gaaf : P.

En wat dachten jullie van Satch zijn uber vette gitaar? Zo heeft hij altijd een spiegel bij zich!

Is hij koel of is hij koel? :+o

I saw thisone, hij is echt meesterlijk :+!

De gitaar voor elke sound!

Voor een Siamese tweeling!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    oh ik wil zo graag mijn custombuilds laten zien, maar ze staan nog in het bos

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zoon van Piet Bekijk bericht
    Quizz! das leuk op de zondagmiddag. Van mij mag het wel wat moeilijker dan Chris 'Hot Legs' Spedding!
    Flauw.
    Ik wou nog zeggen, Zoon van Piet en Barno zijn uitgesloten.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht

CHRIS Spedding?

EDIT: Volgens mij heeft (andere gitaargod) Roy Buchanen ook 'n Stones-mee-tour-verzoek afgeslagen (en Rory C. ook?).....

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten