DuidelijkOorspronkelijk geplaatst door Bram+
![]()
DuidelijkOorspronkelijk geplaatst door Bram+
![]()
Epiphone G400 (met DiMarzio Super Distortion & PAF Pro)
Fender Highway One Stratocaster (met EMG-SA, EXP, SPC en Schaller tremolo)
Agile AL3100 met Bare Knuckle Stormy Monday en switchkraft elektronica
een van de allereerste 7 snarige electrische gitaren die in produktie kwam: de Gretsch George van Eps.
Is ook al een artikel over maar een foto hoort zeker hier thuis.
http://www.gitaarnet.nl/magazine/artikelen/snariteiten/gretsch_eps.php3
Laatst gewijzigd door beruk; 12 juni 2008 om 14:04
Ook mooi de Gibson ES 150. De main axe van Charlie Christian![]()
![]()
Brain may's zelfgemaakt gitaar van schroot die het al +/- 40 jaar uithoud is natuurlijk verweg de meeste bekende gitaar...
en de witte strat van hendrix natuurlijk....
voor de rest vind ik dit topic erg veel lijken op dat andere topic...
post je favo gitarist en zijn gitaar ofzo...? weet niet precies meer
ja, neil young bijvoorbeeld. het geval met frusciante is dat die fucker maar 1 gevoel kan opwekken met zijn solo's van 1 noot en dat is 'HEROINE!! IK WIL HEROINE!!!' of cocaine, hoe z'n pet staat die dag.Oorspronkelijk geplaatst door Brent Ray Vaughan
daarnaast, heren als Scott Gorham, brian robertson, jimmy page, billy gibbons, roy buchanan, rory gallagher, (desnoods SRV!!) kunnen met iets meer noten en iets meer kunde toch veel meer effect sorteren dan die ene HONK HONK HONK shitzooi van frusciante. om over zijn tone nog maar te zwijgen.
Stond deze er al bij?
![]()
Bo: RIP![]()
Pas maar op hoor voor je het weet heb de JF politie achter je aan, heb ik mee te maken gehad, zijn niet de fijnstbesnaarsten van dit forumOorspronkelijk geplaatst door Orpheo
![]()
SubtielOorspronkelijk geplaatst door Orpheo
![]()
Als je het je smaak niet is, oke, maar om iemand dan zo de grond in te boren?
Ik vind Uli John Roth echt 10 keer niks, veels te zoetsappig en zeikerig en een vervelende gladde sound, maar om dat nou weer zo te brengen?![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Tsja, smaken verschillen nu eenmaal...Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Ben ik blij dat ik niet jouw smaak heb.
Hij was niet de eerste maar heeft er wel errug veel van en verdient een plaatsje:
Rudolf schenker (niet een van mijn favorieten maar altijd nog liever dan....)met z'n flying V's
![]()
Favorieten/bladwijzers