zeker, dat heb je mooi gevonden
zeker, dat heb je mooi gevonden
klopt Wietse, heb er vorige week eentje in mint condition verkocht, met originele koffer ,voor krap E 170,00
De gitaar komt beslist niet van Matsumoku af.
is ook geen full solid, maar slapped en afwerking laat te wensen over.
gitaar weegt ook niet veel.
Heb zelf wel een Hondo by Matsumoku (735 deluxe serie met set neck en fabriek af Dimarzio zebra's) en een full solid body
zal even een picje plaatsen...
en speelt als een tierelier
nog een Custom by Matsumoku (ook full solid)
Matsumoku bouwde zeer goede gitaren en worden erg onderschat, durf met mijn Matsumoku strat de "pepsi proef" met elke standaard MIM en MIJ Fender Strat aan![]()
Laatst gewijzigd door geert1976; 19 april 2009 om 14:38 Reden: taalfouten
Heb een custom LP gehad wel geschroefd maar met dimarzo's en mahonie body fantastische plank was dat, Heb ook een goede hondo gehad die terwijl hij een MP body had een super geluid gaaf en een eindeloze tone en sustain. Heb nu hier nog in onderdelen (voor de verkoop) een granada strat liggen nagenoeg dezelfde als die custom van jouw.
Uncle mat heeft echt geniale planken gemaakt maar er zit ook echte bagger tussen. Helaas zie ik steeds vaker daat er van die no-budget hondo's ook voor 150 euro verkocht worden. Mensen hebben dan maar half opgelet en denken heej hondo, kopen kopen, kopen. En dan komt de gitaar met de post aan en dan komt er zo'n hondo flat-top LP uit met van die nep-hb's (kunnen wel goed klinken trouwens) en een spaanplaatbody van 3 cm dik. Tsja...
inderdaad, Hondo heeft veel gitaren gemaakt van cheapo tot ontzettend goed, oppassen dus als je er eentje op het oog hebt
custom en uncle mat?
voor zover ik weet was custom 1 van de vele merknamen die door fujigen werd gevoerd, ibanez dus.
ik ben namelijk nog nooit een multiplex matsumoku gitaar tegengekomen, maar zat van fujigen, heb nog een multiplex custom SG hier liggen namelijk.
de latere gitaren (na matsumoku)die de bekende namen aria, vantage etc droegen daar zat wel veel rommel tussen, de koreanen hadden het nog niet zo goed door als de japanners toen.
deze is iets duidelijker:
![]()
Die zit erg dicht bij één van mij!
Laatst gewijzigd door 2350; 19 april 2009 om 17:22 Reden: tiepvaud
Favorieten/bladwijzers