Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 87 van 904 EersteEerste ... 3777858687888997137187587 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 861 t/m 870 van 9036
    Senior Member

Standaard

zeker, dat heb je mooi gevonden

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ike57 Bekijk bericht
    Kijk, zo leer je elke dag weer wat nieuws . Moet je eerlijk bekennen dat ik geen idee had wat een "coilsplit schakelaar" precies was, maar ondertussen heeft Google, in z'n onmetelijke wijsheid, hier verandering in gebracht. Kijkend op een aantal foto's zie ik inderdaad een extra schakelaar op de SC-450.

Kon de SC-550 van de anderen onderscheiden door de block-inlay en de vergulde hardware.

Bedankt Geert !
    graag gedaan, voor japanse/koreaanse gitaren mag je mij alles vragen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    dus niet ibanez, ik heb er ook 1 prima gitaar, en vermoedelijk uncle matt maar niets is zeker, al doet de headstock je wel richting matsumoku denken.
    kan evengoed bij tokai gemaakt zijn, die deed ook wel wat werk voor hondo.
    200 euro is hij waard hoor, ik gaf voor die van mij 60 .
    betwijfel alleen of bij deze het halselement ook een dimarzio is, hondo en chrome covered pickups = nep humbuckers.
    klopt Wietse, heb er vorige week eentje in mint condition verkocht, met originele koffer ,voor krap E 170,00

De gitaar komt beslist niet van Matsumoku af.

is ook geen full solid, maar slapped en afwerking laat te wensen over.
    gitaar weegt ook niet veel.

Heb zelf wel een Hondo by Matsumoku (735 deluxe serie met set neck en fabriek af Dimarzio zebra's) en een full solid body

zal even een picje plaatsen...

en speelt als een tierelier

nog een Custom by Matsumoku (ook full solid)

Matsumoku bouwde zeer goede gitaren en worden erg onderschat, durf met mijn Matsumoku strat de "pepsi proef" met elke standaard MIM en MIJ Fender Strat aan
    Laatst gewijzigd door geert1976; 19 april 2009 om 14:38 Reden: taalfouten

Senior Member

Standaard

Heb een custom LP gehad wel geschroefd maar met dimarzo's en mahonie body fantastische plank was dat, Heb ook een goede hondo gehad die terwijl hij een MP body had een super geluid gaaf en een eindeloze tone en sustain. Heb nu hier nog in onderdelen (voor de verkoop) een granada strat liggen nagenoeg dezelfde als die custom van jouw.

Uncle mat heeft echt geniale planken gemaakt maar er zit ook echte bagger tussen. Helaas zie ik steeds vaker daat er van die no-budget hondo's ook voor 150 euro verkocht worden. Mensen hebben dan maar half opgelet en denken heej hondo, kopen kopen, kopen. En dan komt de gitaar met de post aan en dan komt er zo'n hondo flat-top LP uit met van die nep-hb's (kunnen wel goed klinken trouwens) en een spaanplaatbody van 3 cm dik. Tsja...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

inderdaad, Hondo heeft veel gitaren gemaakt van cheapo tot ontzettend goed, oppassen dus als je er eentje op het oog hebt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saf Bekijk bericht
    Uncle mat heeft echt geniale planken gemaakt maar er zit ook echte bagger tussen.
    Ik moet zeggen dat naar mijn idee de bagger/goed verhouding bij Fujigen een stuk hoger uitviel dan bij Matsumoku.
    Hoogachtend,
    Bambufan
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jannest
    die gozert speelt op 2 gitaren en beide klinken ze kut
    heb het vage vermoeden dat het niet aan de gitaren ligt

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door geert1976 Bekijk bericht

nog een Custom by Matsumoku (ook full solid)

Matsumoku bouwde zeer goede gitaren en worden erg onderschat, durf met mijn Matsumoku strat de "pepsi proef" met elke standaard MIM en MIJ Fender Strat aan
    custom en uncle mat?
    voor zover ik weet was custom 1 van de vele merknamen die door fujigen werd gevoerd, ibanez dus.
    ik ben namelijk nog nooit een multiplex matsumoku gitaar tegengekomen, maar zat van fujigen, heb nog een multiplex custom SG hier liggen namelijk.

de latere gitaren (na matsumoku)die de bekende namen aria, vantage etc droegen daar zat wel veel rommel tussen, de koreanen hadden het nog niet zo goed door als de japanners toen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wietse Bekijk bericht
    custom en uncle mat?
    voor zover ik weet was custom 1 van de vele merknamen die door fujigen werd gevoerd, ibanez dus.
    ik ben namelijk nog nooit een multiplex matsumoku gitaar tegengekomen, maar zat van fujigen, heb nog een multiplex custom SG hier liggen namelijk.

de latere gitaren (na matsumoku)die de bekende namen aria, vantage etc droegen daar zat wel veel rommel tussen, de koreanen hadden het nog niet zo goed door als de japanners toen.
    yep mijn Custom is van Matsumoku:

Senior Member

Standaard

deze is iets duidelijker:

Standaard

Die zit erg dicht bij één van mij!
    Laatst gewijzigd door 2350; 19 april 2009 om 17:22 Reden: tiepvaud

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten