Mja de powercon zou inderdaad ook via zo'n backplate kunnen. Maar dat hoeft pas als ik 2 racks heb. En dat zit er voorlopig niet in.
Mja de powercon zou inderdaad ook via zo'n backplate kunnen. Maar dat hoeft pas als ik 2 racks heb. En dat zit er voorlopig niet in.
Nee, ik bedoel niet powerconditioner.
Ik bedoel dit
Da's om aan het lichtnet te koppelen toch?
Ff ter info: die flyghtpro rackcases van Bax zijn goed, maar erg zwaar (een 5HE was 5 kg zwaarder dan eentje van Thomann!) en de deksels zijn ook veel dieper dan die van Thomann, waardoor de totale omvang nogal toeneemt.
Alexander van Engelen
Dat 'probleem' hebben de PLS-shop cases volgens mij ook. Die deksels zijn ook erg diep. Dieper dan die van Thomann idd
Ja , licht zijn ze niet nee. Maar goed ik hoef er niet mee te sjouwen.
Zitten op die van thomann ook backrail?
Nee :-(
Je kan het wel custom bestellen voor 15 euro of zo maar ze zijn er niet snel mee. Die van BAX hebben ze wel. Maar die zitten op 45 cm terwijl een racklade van Thomann 40 cm is ... dus ik moest ze verplaatsen ...
Uiteindelijk heb ik de rails uit de Bax-case verplaatst naar de Thomann-case :-)
Alexander van Engelen
Die van PLS heeft ook een backrail, alleen weet ik niet precies hoe diep. De mounting depth is 43 centimeter dus dat zal het wel zijn.
Nog een reden waarom ik niet die van Bax neem: de depth is anders. En dat ziet er echt niet uit.
Favorieten/bladwijzers