Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 588 van 1260 EersteEerste ... 884885385785865875885895905986386881088 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.871 t/m 5.880 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Gewoon doen! Voor welke ga je?
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    @ barno: Thnx! Een goede keus! Welke Epi bedoel je? De Oranje of de Witte?
    @ Richwood: Niet eens zo moeilijk zelf te maken hoor!
    zelf maken?
    dat kan ik niet hoor, heb er ook het gereedschap en de ervaring niet voor
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door richwoodplayer Bekijk bericht
    zelf maken?
    dat kan ik niet hoor, heb er ook het gereedschap en de ervaring niet voor
    voor een partsocaster heb je niet meer nodig dan een schroevendraaier :S tis net een ikea bouwpakket. je hoeft alleen maar de hals erop te schroeven, gaten zijn toch al voor geboord, brug erop schroeven, locatie ligt toch al voorgeboord op een strat. er kan eigenlijk gewoon niks mis gaan.

Standaard

waar kan je zo'n bouwpakket kopen?
    lijkt me wel gaaf om een keer te doen
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

waar kan je zo'n bouwpakket kopen?
    lijkt me wel gaaf om een keer te doen
    bij de string in amsterdam kan je gewoon een body en hals uitzoeken. ik heb voor nog geen 160 euro een complete tele gekocht. brug, pickups, body, hals, tuners, alles erop en eraan. eitje. Het enige dat je nodig hebt, is wat geduld. Ik heb tegenwoordig, omdat ik nu al uhm.. *denk denk* 9 keer zoiets gedaan heb, zo'n gitaar binnen 2 uur up and running. tuners, brug, solderen, de hele mikmak.

Standaard

vet!
    klinkt het dan ook nog een beetje?
    ik wil ook heel graag een telecaster, en 160 is zeker niet veel om een tele voor fun te hebben.
    ik weet zelf alleen helemaal niks over hout ofzo, misschien dat iemand een keer met mij bij die winkel wil afspreken om een beetje een redelijke telecaster bij elkaar te krijgen?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

vet!
    klinkt het dan ook nog een beetje?
    ik wil ook heel graag een telecaster, en 160 is zeker niet veel om een tele voor fun te hebben.
    ik weet zelf alleen helemaal niks over hout ofzo, misschien dat iemand een keer met mij bij die winkel wil afspreken om een beetje een redelijke telecaster bij elkaar te krijgen?
    voor mij is 't de best klinkende tele ever. het bodyhout is gewoon alder (elzen), en de hals is esdoorn, met een toets van esdoorn of rosewood, allparts. best goed spul eigenlijk. De verkopers zijn tof genoeg om je te helpen vinden wat je zoekt

Banned

Standaard

zelfbouwkits in alle soorten en maten hiero

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door olaftheholy Bekijk bericht
    zelfbouwkits in alle soorten en maten hiero
    dat is troep, echt, niet aan beginnen. de allparts onderdelen maken een gitaar waar je echt nog je hele leven een topper aan hebt.

Senior Member

Standaard

Om nou meteen te gillen troep is wel erg arrogant hoor. Het is geen topspul, zeker de hardware niet, maar voor dat geld krijg je toch een net stukje hout. Een uitkomst voor iemand die eens wil knutselen. En daar is niks mis mee.
    Ik heb zelf een V gebouwd van zo'n pakket en het is beter uitgevallen dan ik had verwacht, zeker gezien de heersende mening over dit soort kits.

Wel eens zo'n kit in het echt gezien?
    Such is life and it's getting sucher everyday.

*SPAM* 100 watt plexi superlead PPMV in wit tolex te koop! PM voor info!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten