Dit is mijn laatste update... De route 66 gaat waarschijnlijk weg, voor een goede booster en misschien een POG...
en misschien komt er een DD-20/Nova Delay ipv de DD-7
Dit is mijn laatste update... De route 66 gaat waarschijnlijk weg, voor een goede booster en misschien een POG...
en misschien komt er een DD-20/Nova Delay ipv de DD-7
Zo, ik kijk hier al een hele tijd rond, maar nog nooit iets gepost. Ben momenteel bezig met de bouw van een nieuw board, mooie gelegenheid voor een eerste post. Het wordt waarschijnlijk iets in deze vorm (de FM-4 mag trouwens weg, ik wil daar een tremolo o.i.d. plaatsen)
Gitaar(Fender Strat American deluxe/Gibson Les Paul) --> Planet waves tuner --> MXR Super Comp --> Rat --> T-rex Mudhoney --> Versterker -->
FX-Loop Send --> EHX Memory Man Hazarai -->Line 6 FM-4 --> FX-Loop return
Ben er erg blij mee. Hiervoor speelde ik vooral met een G-Force en midi geklooi, maar dit voelt veel directer, echter. Heerlijk.
Vooral de Mudhoney en Memory Man zijn echt helemaal te gek. Die gaan nooit meer weg!
- Paul
Laatst gewijzigd door XTZ; 12 april 2009 om 01:34
Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM
Ziet er netjes uit Leif
Wat staat er allemaal op? En dan met name die COT en dat pedaaltje rechtsboven(tuner?)
Fender Standard Strat/Tokai Love Rock-->GT8/TS9-->Hotrod Deluxe
Ibanez Artwood 1000ECE-NT -->Hotrod Deluxe
Mijn nieuwe pedalboard:
![]()
Zeg die Coolcat, die ziet er hartstikke plastic uit, is dat zo?
Ennuh, hoe klinkt ie?
O.a., het kan ook met de Digital Delay, al heb je met de ModDelay wel meer instelmogelijkheden bij de chorus. En inderdaad, als ik alleen chorus wil, dan zet ik het signaal van de delay op 0. Op diezelfde manier kun je ook een phaser-effect krijgen met de BandDelay.
Favorieten/bladwijzers