Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 85 EersteEerste ... 1725262728293777 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 842

Discussie: Over de moderatie

Moderator

Music

Dat zou uiterst onprofessioneel zijn. Mocht je een volgende keer zoiets zien (of als je nog een recent voorbeeld weet) dan ontvang ik die info graag per PB, dan kan ik dat het modforum opgooien.
    Zou het iets consequenter gebruiken van de rode letters misschien iets vebeteren aan de situatie?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Maar is het dan zo'n toer om wanneer je als mod ingrijpt even in een ander account in te loggen zodat dat "Moderator" dan pas verschijnt onder je naam?
    Zo vaak hoef je toch niet te switchen dat het onwerkbaar wordt?

Moderator

Music

Even op persoonlijke titel: dat doet mij teveel aan de stasi denken, mensen met verborgen agenda's, je weet niet wie je kan vetrouwen en wie niet, brrrr.... moet er niet aan denken.

Senior Member

Standaard

Dat begrijp ik niet, die vergelijking.
    Dat functie van "moderator" onder je naam geeft je status weer. Waarom dat dan niet gebruiken waarvoor dat bedoeld is. Kleine moeite, groot plezier.

Ik weet dan als gebruiker met welke Mitch ik van doen heb. Geen verwarring, helder.

Moderator

Music

O dus met dezelfde naam, zeg maar. Had ik even niet door. Tja...ik denk dat de kleur van de letters veranderen visueel ook sterker overkomt dan alleen een ander onderschrift onder een naam.

Senior Member

Standaard

Well, very good.

Ik denk dat op die manier het probleem voor 99% wel getackeld is. Goed werk.

De ene procent die overblijft valt wel te handelen lijkt me.

Senior Member

Standaard

Wat ik me trouwens afvroeg Mitch, die twee muzieknoten die je als pictogram bij al je berichten hebt... Doe je dat elke keer handmatig, of kunnen mods dat als standaard instellen?

Want volgens mij heb je het nog nooit vergeten!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Junior Member

Picker

Ik denk dat hij dat handmatig doet want ik zie ook soms zo'n idee-lampje bij mitch
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Dat kan inderdaad niet. Maar neem nu even dit voorbeeld: ik zeg hier in Algemeen iets over een forumlid die ik nog nooit op aanwezigheid in één van mijn subforums heb kunnen betrappen en dan word ik van meerdere kanten bekritiseerd "omdat ik dat als mod niet kan maken". Terecht of onterecht volgens jou?
    Hmm lastig, ik vind dat je als mod je zo min mogelijk over leden moet uitlaten, althans als daar geen aanleiding toe is.
    En vooral niet in jouw eigen subforum, of het moet om mod zaken gaan uiteraard.
    Eigenlijk zou dus een mod dat subforum moeten posten waar hij zelf het minst in zou posten.

Moderator

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kaboemba Bekijk bericht
    Eigenlijk zou dus een mod dat subforum moeten posten waar hij zelf het minst in zou posten.
    Op zich is dat idd geen onzinnige gedachte. Alleen gaat 't in de praktijk denk ik mis, omdat een goed deel van het modschap hier op dit forum toch uit plezier in het forum bestaat. Mede daarom kan 't ook langdurig door vrijwilligers gedaan worden.

Ik vind 't bijvoorbeeld leuk om in Vintage te lezen over een ouwe amp, een zoektocht of juist het succesvolle einde daarvan, restauraties (schemergebied met de Werkbank). Ook ben ik geinteresseerd in live geluid.
    Daar lees ik dus met alle liefde ff de posts door. Ook heb ik daardoor een klein beetje kennis op die gebieden, wat het soms makkelijker maakt om verkeerd geplaatste posts te verplaatsen.

Zet mij op effecten en ik kan niet alleen slechter op de inhoud van een post beoordelen of er een mod-actie nodig is... ik ben 't binnen een week zat om die toon-zuigende meuk te lezen .
    Ik heb 't idee dat 't zo met alle mods werkt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten