Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 21 van 85 EersteEerste ... 1119202122233171 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 201 t/m 210 van 842

Discussie: Over de moderatie

Moderator

ideetje

Ik heb geen zin dit topic verder te vervuilen met persoonlijke onmin, ik stuur Pepe wel effe een PB.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Het word voor mij een beetje verwarrend nu, waar discussiëren we nu nog over? Ik snap ook niet helemaal wat Pepe's punt op dit moment is, kun je dat even verduidelijken?
    Wat ik begrijp is het totaal geen punt wanneer mods iemand tot de orde roepen en vervolgens diens teksten gaat quoten om daar ergens anders lol over te hebben.
    Op de een of andere manier verwacht je wat meer professionaliteit -of onpartijdigheid wat je wil, Spikeboy zeker die daar aanleiding toe zag om het hier voor gezien te houden en ik kan me dat goed voorstellen.

Maar ik begrijp dat wij als gebruikers dat mogen verwachten.

@Mitch, probeer het nou niet persoonlijk te maken, dat is het niet. Het gaat hier om algemene regels en gebruiken.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Op de een of andere manier verwacht je wat meer professionaliteit -of onpartijdigheid wat je wil, Spikeboy zeker die daar aanleiding toe zag om het hier voor gezien te houden en ik kan me dat goed voorstellen.
    Met het risico op escalatie:

Ik wil niet op alle slakken zout leggen, maar onbewust ben je hetzelfde aan het doen, terwijl je ons op een voorbeeldfunctie wijst. Mitch is al eens door iemand "Mitchie" genoemd, en dan was redelijk kleinerend in die context. Met "Spikeboy" lijkt het alsof je hem ook niet serieus neemt.

Senior Member

Standaard

Haha, Spikiono kan dat er wel bij hebben lijkt me.

Standaard

Wat ik begrijp is het totaal geen punt wanneer mods iemand tot de orde roepen en vervolgens diens teksten gaat quoten om daar ergens anders lol over te hebben.

Maar ik begrijp dat wij als gebruikers dat mogen verwachten.
    Helaas ben ik de context even kwijt wat betreft het "quoten" en er lol over hebben, maar wat mij betreft is dat een incident waar we vooralsnog geen actie op hoeven te ondernemen. Mocht het structureel gedrag worden dan zou ik daar graag op gewezen worden, inclusief voorbeelden en dan kan er verder over gesproken. Wat ik hooguit kan zeggen is dat er gekozen is voor een vorm van moderatie waarbij de moderators ook onderdeel uit maken van de community, hierdoor loop je het risico enigszins in te boeten op "onpartijdigheid" en dus professionaliteit. Dit geeft doorgaans geen problemen al hebben sommige individuen blijkbaar andere verwachtingen; het is spijtig om te zeggen, maar dan hebben zij gewoon pech gehad.

Haha, Spikiono kan dat er wel bij hebben lijkt me. Ik neem hem niet serieus nee maar ik ben ook geen mod he.
    Dit klinkt dan toch als een dubbele moraal Pepe. Waarom van ons verwachten waar je zelf niet aan wil voldoen? Als gebruiker heb je net zo goed een voorbeeldfunctie voor andere gebruikers.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Dit klinkt dan toch als een dubbele moraal Pepe. Waarom van ons verwachten waar je zelf niet aan wil voldoen? Als gebruiker heb je net zo goed een voorbeeldfunctie voor andere gebruikers.
    Mith, je bent me net voor. Gelukkig weet jij het veel taktischer te brengen dan wat ik in gedachten had. Dit probeerde ik ook aan te tonen met mijn vorige post, maar daar werd helaas niet inhoudelijk op gereageerd.

Senior Member

Standaard

Ik kan Pepe anders redelijk goed volgen en heb met sommige posts van (vooral Mitch maar Bert K kan er ook wel wat van) best wel 's problemen.
    Meestal negeer ik ze gewoon omdat ik weet dat het geen zin heeft er op te reageren maar nogmaals, ik begrijp Pepe wel.

Senior Member

Standaard

Serieus? Mensen een aandachtshoer noemen is leuk maar een grappige verbastering van zijn naam is denigrerend? Niet mijn normen.

Als je een grappige verbastering al een belediging vindt dan getuigt het waar ik vandaan kom van een dubbele moraal door het toe te staan dat je "Sterf Kuthoer" in kapitalen toegeschreeuwd wordt.

Ik begin te snappen waar we elkaar niet begrijpen.

Banned

Standaard

Edit: Ach laat ook maar, dit wordt niets.

Ik probeer niet eens meer te winnen:

PC gaat uit, heb nog een leven naast het forum

Standaard

Serieus? Mensen een aandachtshoer noemen is leuk maar een grappige verbastering van zijn naam is denigrerend? Niet mijn normen.

Als je een grappige verbastering al een belediging vindt dan getuigt het waar ik vandaan kom van een dubbele moraal door het toe te staan dat je "Sterf Kuthoer" in kapitalen toegeschreeuwd wordt.

Ik begin te snappen waar we elkaar niet begrijpen.
    Ik zeg toch niet dat iemand een aandachtshoer noemen leuk is? Het kan wel gewoon de waarheid zijn natuurlijk, mag toch ook gezegd worden, we hoeven toch niet poeslief voor elkaar te zijn. Jij mag ook best iemands naam verbasteren, als diegene het daar niet mee eens is zegt hij het wel tegen je. Ik vind alleen wel dat wanneer je als gebruiker een bepaalde moraal op het forum voorstaat je je daar ook zelf naar moet gedragen, om lekker cliche uit de hoek te komen: "Het forum, dat ben JIJ!".

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten