Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
Wat ik begrijp is het totaal geen punt wanneer mods iemand tot de orde roepen en vervolgens diens teksten gaat quoten om daar ergens anders lol over te hebben.
Op de een of andere manier verwacht je wat meer professionaliteit -of onpartijdigheid wat je wil, Spikeboy zeker die daar aanleiding toe zag om het hier voor gezien te houden en ik kan me dat goed voorstellen.

Maar ik begrijp dat wij als gebruikers dat mogen verwachten.
Helaas ben ik de context even kwijt wat betreft het "quoten" en er lol over hebben, maar wat mij betreft is dat een incident waar we vooralsnog geen actie op hoeven te ondernemen. Mocht het structureel gedrag worden dan zou ik daar graag op gewezen worden, inclusief voorbeelden en dan kan er verder over gesproken. Wat ik hooguit kan zeggen is dat er gekozen is voor een vorm van moderatie waarbij de moderators ook onderdeel uit maken van de community, hierdoor loop je het risico enigszins in te boeten op "onpartijdigheid" en dus professionaliteit. Dit geeft doorgaans geen problemen al hebben sommige individuen blijkbaar andere verwachtingen; het is spijtig om te zeggen, maar dan hebben zij gewoon pech gehad.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
Haha, Spikiono kan dat er wel bij hebben lijkt me. Ik neem hem niet serieus nee maar ik ben ook geen mod he.
Dit klinkt dan toch als een dubbele moraal Pepe. Waarom van ons verwachten waar je zelf niet aan wil voldoen? Als gebruiker heb je net zo goed een voorbeeldfunctie voor andere gebruikers.