Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 19 van 85 EersteEerste ... 917181920212969 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 181 t/m 190 van 842

Discussie: Over de moderatie

Moderator

Standaard

Het enige technische probleempje dat ik zie, is dat er waarschijnlijk niet 2 dezelfde gebruikersnamen in de tabel mogen staan. Je zou dus bij moeten houden hoeveelste ex-gebruiker je dan "aanmaakt".
    Wellicht dat daarom bij Drap toen ook al is gekozen voor de versie met de gebruikersnaam er nog in...

Maar los van dat kleine eventuele probleempje is het idd wel een hele mooi idee voor dat soort gevallen. Posts blijven staan, discussies blijven intact, maar de gebruiker wordt anoniem. Tenminste... goeddeels, want in reacties van anderen op de posts kan immers de gebruikersnaam nog steeds staan. Daar doe je echter in geen enkel geval iets aan...

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door lcvanderhelm Bekijk bericht
    Verder zou ik het heel jammer vinden.als we door dit gezeik een door ieder gewaardeerd forumlid als Bass Blom kwijtraken.
    Effe serieus: een topic dat over andermans tijdelijke ban gaat, daar zou de enige mannelijke aandachtsprostituee van het forum zich door laten wegjagen? Lijkt me heel sterk...

Doen jullie het licht uit als julie klaar zijn trouwens
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Effe serieus: een topic dat over andermans tijdelijke ban gaat, daar zou de enige mannelijke aandachtsprostituee van het forum zich door laten wegjagen? Lijkt me heel sterk...

Doen jullie het licht uit als julie klaar zijn trouwens
    Mod-humor? Of gewoon onbenullige duit in het zakje?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Mod-humor? Of gewoon onbenullige duit in het zakje?
    Dat is inderdaad mod-humor, we hebben er ook DVD's van, die kun je kopen in een deluxe boxset voor maar 19.99!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Dat is inderdaad mod-humor, we hebben er ook DVD's van, die kun je kopen in een deluxe boxset voor maar 19.99!

Die zullen wel snel in de ramsj liggen
    Te koop: Laney IRT Studio 15 inclusief voetpedaal en rack-ears. Alleen ophalen 325,-.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Het enige technische probleempje dat ik zie, is dat er waarschijnlijk niet 2 dezelfde gebruikersnamen in de tabel mogen staan. Je zou dus bij moeten houden hoeveelste ex-gebruiker je dan "aanmaakt".
    Wellicht dat daarom bij Drap toen ook al is gekozen voor de versie met de gebruikersnaam er nog in...

Maar los van dat kleine eventuele probleempje is het idd wel een hele mooi idee voor dat soort gevallen. Posts blijven staan, discussies blijven intact, maar de gebruiker wordt anoniem. Tenminste... goeddeels, want in reacties van anderen op de posts kan immers de gebruikersnaam nog steeds staan. Daar doe je echter in geen enkel geval iets aan...
    Zodra je een account wist, komt die username weer vrij, ookal staan de berichten van de gewiste account nog wel onder die naam. Je kunt dus bij ieder account die je wil wissen en anoniem wil maken dezelfde anonieme username gebruiken mocht je dat willen. Ik wist ook niet meer zeker of dat zo was (tijdje geleden dat ik met een forum gewerkt heb), dus ik heb zojuist geprobeerd me te registreren onder de naam 'Drap' en het werkte ook nog

dus ook bij dezen: excuus voor de dubbele account, de drap account mag wat mij betreft weer verwijderd worden, ik zal 'm niet activeren.

Moderator

Standaard

Ik bedoelde dus niet de oude accountnaam, maar de nieuwe naam/term die zo'n account van een ex-lid krijgt. Stel die is "ex-gebruiker", dan kan kan je DIE maar 1x gebruiken. Het zou kunnen zijn dat daarom bij Drap al voor die constructie is gekozen met de oude gebruikersnaam nog in de nieuwe naam voor de ex-gebruiker.

Even anders:
    Stel zowel jij en ik willen met 't forum kappen en onze account gewist hebben.
    Dan kan je "ex_pimmetje" en "ex_bram+" in de tabel zetten zonder conflicten.
    Voor allebei heel anoniem "ex_gebruiker" kan niet, omdat je dan twee velden met die naam in diezelfde kolom in de tabel hebt.

Nu moeten we nog kijken of we Drap, Bram+ of beide een ban moeten geven voor die dubbel-account

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mithrandir Bekijk bericht
    Ja? Ik vind het anders niet zo'n goed idee wanneer mods zich denigrerend uitlaten achter de rug van gebruikers.
    Zeker als je min of meer de aanleiding bent tot dit topic dan zou je verwachten dat het aandeel wat meer opbouwend zou kunnen zijn.

Moderator

Standaard

Ach... was misschien niet nodig, maar toch ook niet echt heel erg?

Ik moet toegeven dat ik toch ook wel ff hard moest lachen toen ik die belofte van Bass Blom zag om ook weg te blijven als iemand ergens een ban om kreeg. Dat is toch niets anders dan flink theatraal doen? En als je theatraal doet, mag je verwachten dat iemand daar op enig moment op inhaakt.

Sowieso gaan we natuurlijk geen enkele mod-actie of iets aan het modbeleid veranderen, omdat iemand dreigt anders weg te blijven. Dan maakt 't geen reet uit of die persoon een door ieder gewaardeerd lid is of een goedkope aandachtshoer...

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Nu moeten we nog kijken of we Drap, Bram+ of beide een ban moeten geven voor die dubbel-account
    Gewoon alles van die IP bannen, permanent. Lijkt me redelijk

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten