OK, laat gezien dus late reactie.
Waarover ik me zo opwind is het ding dat je met vooruit betalen, risico koper dus en voor jou de verkopende partij geen "zorgen over geld" er blijkbaar geen interesse in hebt dat je verkoper zich scheel moet betalen aan reiskosten en, impliciet, reistijd. Die reistijd staat in veel gevallen in geen verhouding tot de tijd die jij kwijt zou zijn om effe naar het postkantoor te lopen, of dat, als dat lastig is, in overleg willen doen als je een keer in de buurt bent. Wat is het verschil tussen 10 minuutjes postkantoor voor jou, terwijl je je je centen al binnen hebt, of een ander een paar uur reistijd bezorgen?
Waar het dus op neerkomt is dat jij graag je item wil verkopen maar er, behalve het plaatsen van een advertentie en misschien wat mailen, geen enkele moeite in lijkt te willen stoppen om die verkoop tot een goed einde te brengen. Terwijl je dat wel van de ander verwacht.
En dat is wat mij, en Speeddemon, zo irriteert. (nog maar niet te spreken over particuliere verkopers die verpakkings en administatiekosten rekenen..)

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers