Ja die rechter is een RI uit 1999.
Maar ik denk dat ik die ga verkopen uiteindelijk.
Ik wil de elementen van de standard overzetten in de 61RI, omdat ik die standard toch lekkerder vind klinken. Die rode heb ik via inruil gekregen vandaar dat ik er nu 3 heb.
Ja, de 61RI is die witte. Die speelt fijner door nog iets lichter gewicht en een fijnere hals. Daarbij spelen we in de band allemaal op witte gitaren/bas.
Alleen vind ik de SG Standard dus lekkerder klinken, de 490/498 pick-ups zijn meer mijn ding denk ik dan de 57 classics ( die over het algemeen beter beoordeeld worden )
Dus dan maak ik van 2 SG's 1 die ik helemaal fijn vind, qua playability/looks/sound en dan verkoop ik waarschijnlijk de rode SG Standard met daarin de 57 Classics elementen.
Mijne is af.. Zal binnenkort eens plaatjes schieten!
Ik heb hem zondag voor het eerst gebruikt in de oefenruimte. Het is een mooie aanvulling op mijn Les Paul. Hij vereist nog wel wat afstelwerk maar het belooft veel. Er zit nu een setje Burstbuckers 1 en 2 in. Ben nog niet helemaal tevreden maar eerst maar eens even goed afstellen..
Te Koop:
MoogerFooger EP2 Expression Pedal, amper gebruikt.
Damn dit topic zorgt er echt voor dat ik ook een SG wil.. en ik heb al zo weinig geld
Ik heb even rond zitten kijken en hoe zijn die Vintage SG6's - vergelijkbaar met de Epi G400s? En waar zit hem het verschil tussen de SG en LP eigenlijk in, behalve de vorm natuurlijk? Over het algemeen lijken de LPs namelijk duurder maar maakt dit behalve de hoeveelheid hout die gebruikt wordt nou ook nog wat uit?
Wow Jay die witte is echt SUPER vet!! Ik heb ook altijd al een P90 SG met Bigsby willen hebben. Mucho respect van een andere SG speler!![]()
Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"
Ik heb in Londen een oude 67 SG gekocht, pics binnenkort.
Favorieten/bladwijzers