Dat hoeft toch helemaal niet? Zij sturen me dat ding gewoon op en daarná krijg ik een bericht over of en zo ja hoeveel belasting ik moet gaan betalen. Toch?
Dat hoeft toch helemaal niet? Zij sturen me dat ding gewoon op en daarná krijg ik een bericht over of en zo ja hoeveel belasting ik moet gaan betalen. Toch?
Raar..
De post is altijd wel snel met dat soort dingen. Is het met USPS (United States Postal Service) gestuurd of een andere pakketdienst?
Met USPS. Volgens hun site ligt het pakket bij de Nederlandse douane. Al vanaf vorige week vrijdag in de ochtend.
Ik zou TNT even contacteren en vragen wat loos ist. Of als de zending nog niet is overgedragen aan TNT, verkoper vragen USPS even te vragen wat er gaande is.
Bij TNT is geen track&trace te vinden met het nummer (customs form) dat ik van de verkoper heb gekregen. kZal 'm ff vragen of hij meer info heeft. Volgens USPS staat dus dat de Nederlandse Douane m'n pakket heeft.
tientekensOorspronkelijk geplaatst door www.douane.nl
Laatst gewijzigd door hole; 26 maart 2009 om 13:40 Reden: 10 tekens
TNT ff bellen dan maar. Wel vreemd dat ze dan mijn customs form niet herkennen :S.
Niet helemaal netjes vermeld daarnet. Track&Trace zegt niet dat er geen pakket te vinden is, maar:
"Er is geen statusinformatie beschikbaar voor deze barcode"
Laatst gewijzigd door Liquid_Metal; 26 maart 2009 om 13:49
AH!, maar dan wordt hij wel herkend als zijnde geldige barcode!!..ja TNT effe bellen dan
Favorieten/bladwijzers