Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 582 van 1260 EersteEerste ... 824825325725805815825835845926326821082 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 5.811 t/m 5.820 van 12594

Discussie: Post je collectie

Banned

Standaard

Jaguars toch niet. Hebben maar een paar een Jaguar hier.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Ik verzamel US Hamers, zijn er hier nog mensen die het op één min of meer obscuur merk houden ?
    Mijn Fenders en mijn ene Gibson zijn al lang de deur uit...
    Noem Hamer maar obscuur. Ik geloof dat ik met alleen gitaren van dat merk ook totaal happy zou kunnen zijn. Onder echt obscure merken reken ik merken als Koll of Robin, om in the high class te blijven. Maar je hebt een bijzondere collectie, in mijn boek misschien de meest speciale van gitaarnet.

Senior Member

Standaard

@ Bram: Geef me eens ongelijk? Check de situatie die Squier schetst. Dat heb ik al zó vaak gezien..
    Tsja ik wil jou niet aanvallen, maar sommige mensen met dit soort meningen hebben die mening ook omdát ze juist zo anders willen zijn (denk ik). En ja, de meesten hier vinden de 'standaard' gitaren mooi, maar dat mag toch? Ieder zijn mening. Je zit hier niet op het Jackson forum.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac Bekijk bericht
    Ik hou enorm van rockabilly, surf, brit invasion en 60s rock, dus dan liggen die gitaren nogal voor de hand. Het heeft echt niet zo veel te maken met het verzamelen van iconische gitaren, maar meer met de sound(s) waar ik van hou.

Een mosrite mag er eigenlijk ook wel bij. Helaas zijn de oude veel te duur en de goede reissues kom je zelden tegen.

Als iemand ooit eens een Mosrite excellent tegen komt, let me know
    Je zou een eastwood kunnen proberen. Die hebben mosrite kopieën.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL Bekijk bericht
    Die tele, in die kleur, met die specs......???
    Wat is het?
    De enige Fender telecaster, voor zover ik weet, die lijkt op die van jou, is een tele uit 1982, maar dat kan het toch niet wezen, toch?

Wat heb ik gemist?
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Die tele, in die kleur, met die specs......???
    Wat is het?
    De enige Fender telecaster, voor zover ik weet, die lijkt op die van jou, is een tele uit 1982, maar dat kan het toch niet wezen, toch?

Wat heb ik gemist?
    Hoi Vulva,

Da's een zelfbouw. Swamp ash body, met hele dunne poly lak laag. Kijk maar even onder de categorie zelfbouw. Paar paginatjes verder en je ziet m'n topic

groetjes,
    Emiel

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL Bekijk bericht
    Hoi Vulva,

Da's een zelfbouw. Swamp ash body, met hele dunne poly lak laag. Kijk maar even onder de categorie zelfbouw. Paar paginatjes verder en je ziet m'n topic

groetjes,
    Emiel
    Ziet er geweldig mooi uit en ze straalt een onmiskenbare klasse uit!
    RESPECT!!!
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Ziet er geweldig mooi uit en ze straalt een onmiskenbare klasse uit!
    RESPECT!!!
    +1

Geweldige kleur voor een Tele!
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    @ Bram: Geef me eens ongelijk? Check de situatie die Squier schetst. Dat heb ik al zó vaak gezien..
    Tsja ik wil jou niet aanvallen, maar sommige mensen met dit soort meningen hebben die mening ook omdát ze juist zo anders willen zijn (denk ik). En ja, de meesten hier vinden de 'standaard' gitaren mooi, maar dat mag toch? Ieder zijn mening. Je zit hier niet op het Jackson forum.
    Nou heb ik toevallig ook een mening en volgens mij schat je me een beetje verkeerd in. Ik heb niks tegen die gitaren hoor, alleen het 'verzamelbeleid' blinkt niet uit in originaliteit, maar dat is meer vanuit een semi-professioneel museologisch standpunt, niet omdat zelf ik zo'n originele collectie heb.

Wat betreft 'anders zijn': ik heb zelf ook een Fender Tele gehad en op een dag wil ik er ook weer eentje terug; over het algemeen vind ik Fenders niet lelijk. Zo zijn er nog wel wat standaard gitaren die ik niet lelijk vind, alleen kan ik er niks mee. Ik heb gewoon een andere voorkeur, dat is geen drang om anders te zijn. Daarbij is de Ibanez RG (een PGM is natuurlijk ook gewoon een 'veredelde' RG) ook een van de best verkochte modellen van de afgelopen twintig jaar. Misschien niet zo veel als Strats en Les Pauls, maar het zijn zeker geen 'originele' gitaren zoals je zelf eigenlijk al opmerkte. Dus zo 'anders' ben ik nou ook weer niet.

Wat betreft die Gio's: ik weet niet wat dat met mij te maken heeft, ik heb geen Gio's. Het zijn redelijke gitaren voor het geld, zijn overal te krijgen, dus het is ook niet zo gek dat zoveel beginners met zoiets beginnen.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ccc Bekijk bericht
    Ik verzamel US Hamers, zijn er hier nog mensen die het op één min of meer obscuur merk houden ?
    Mijn Fenders en mijn ene Gibson zijn al lang de deur uit...
    Ik heb alleen nog een Gibson The Paul 'for old times sake', het was mijn eerste gitaar, maar als die 10 speeluren per jaar krijgt is het veel.
    Mijn merk-deviatie is hier wel bekend. Dat mensen hun neus ophalen voor Peavey gitaren is enigszins begrijpelijk, omdat je de betere gitaren van dat merk nauwelijks in NL ziet, en men er dus geen ervaring mee heeft (afgezien van en Wolfgang).

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten