Ik miste Hard as a Rock wel..
Ik miste Hard as a Rock wel..
Ik ga 23 juni naar arena voor acdc!!!
Hoeveel uur van voor aanvang van het concert zou ik aanwezig moeten zijn wil ik een beetje vooraan staan? :P
Dat ligt ook aan het volk wat om je heen staat en hoe 'arrogant' je zelf bent. Als je jezelf aan de kant laat duwen ben je binnen de kortste keren je plaats kwijt, hoe vroeg je er ook bent.
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
gewoon altijd je handje aan het hek houden dan kan er niet zoveel gebeuren.
Als je natuurlijk op de 3de of 4de rij staat is het heel wat lastiger om je plek te houden heb ik al ondervonden.
Elektrisch: Richwood strat => 6m cordial kabel => hughes & kettner edition tube
Akoestisch: LAG T111D
ach ik ben aardig wat duw en trekwerk gewend. ondanks dat ik een schurft hekel heb aan mensen die 10 minuten voor tijd binnen komen en zich dan gewoon naar voor aan duwen ben ik zelf ook de flauwste niet om me langzaam tijdens een concert onopgemerkt naar voor te bevinden![]()
Heb het meegemaakt op het Arrow Rock Festival bij Twisted Sister. Dat was één van de twee bands die ik gezien MOEST hebben, dus we waren op tijd richting het podium gegaan en stonden er niet ver vanaf. Komt er op een gegeven moment een stoet van die gastjes voorbij met allemaal witte petjes, vrolijk zingend: "Follow tha leader!" Ze werkten zich zo met een mannetje of tien in een rij naar voren. Niet dat ik dan iets doe ofzo maar het maakt me wel boos. (Wie niet trouwens.)
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Favorieten/bladwijzers