Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 739 van 1214 EersteEerste ... 239639689729737738739740741749789839 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 7.381 t/m 7.390 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jonesd Bekijk bericht
    Alstu:
    Danku!

@H.Huisjes:
    "Hoe voeg ik een afbeelding toe aan een bericht?"

Om een afbeelding in te voegen die niet als bijlage is geüpload en die zich op een andere website bevindt, kun je de volledige URL van de afbeelding kopiëren (niet de pagina waarop de afbeelding staat) en vervolgens op het pictogram 'Afbeelding invoegen' klikken. Je kunt ook [img] en [/img] voor en na de URL typen. Er mogen geen spaties voor of na de URL staan. Je kunt op deze manier ook afbeeldingen uit je fotoalbums (?) invoegen.

Dat had ik juist gedaan

Ayway, hieronder dus mijn pride and joy:

De lege plek is ontstaan omdat ik een stekkerdoos met 5 adapters heb ingeruild voor een kleine stekkerdoos met 2 adapters (onder de noisegate) en een Burkey SIX (onder de Verbzilla).

Mooie plek voor een POG ofzo

Het board hieronder gebruik ik als ik weinig ruimte heb of geen zin heb in sjouwen

De behringer heb ik omdat de echte DC-2 van Boss heel moeilijk te krijgen is en men er daarom erg veel voor vraagt. Ik durf het op dit forum bijna niet te zeggen, maar hij klinkt best goed

@Fuwgahz
    Sorry een deel van je vraag vergeten te beantwoorden.

Hoe is trouwens die Expression Factory vergeleken met de 'echte' Whammy of Wah?
    Ik heb zelf nooit de originele Whammy gehad, maar het superhandige van de Whammy/Wah van digitech (groete board) is dat je 6 presets kunt opslaan, zodat je live heel makkelijk van geluid kunt wisselen.

De expression factory heeft als belangrijk voordel dattie redelijk compact is. De tracking is ook heel goed en je hebt ook allerlei extra geluiden. Space station, rotary etc. De 2 Wah geluiden zijn heel redelijk (en tweakbaar), vooral de "Vox". Een nadeel is dat je minder verschillende whammy instellingen hebt en dat je moet onthouden wat waar zit (priegelige draaiknopjes).
    Check mijn band Some Weird Sin HIER of HIER

Senior Member

Standaard

Ik voel me wel een beetje simpel met mijn setje

Eigenlijk is het niet eens een board... Maar alle andere pedalen gaan soms mee voor de lol, en dit is wat ik echt niet kan missen!!!

Senior Member

Standaard

Niks mis mee toch, lekker simpel als je niet meer nodig hebt dan dat, dan is het toch idiaal!

Sinner, wat een geweldig board(s) zeg! Heerlijk Is dat trouwens een oude RAT versie?

Die Space C van Behringer, hoe zit het met de volume drops etc? Ik zou ook graag eens de Boss Dimension C willen hebben maar inderdaad die prijs is een beetje aan de hoge kant vind ik. Opzich lijkt die Behringer mij wel redelijk leuk voor "erbij" zeg maar. Ik heb zelf een Behringer tremelo en die bevalt me tot nu toe prima, al jaren!
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Ik wás lief, maar ik heb nu een Marshall.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner Bekijk bericht
    Danku!

@H.Huisjes:
    "Hoe voeg ik een afbeelding toe aan een bericht?"

......
    Volgens mij kunnen alleen mods (en speciale members?) van het forum afbeeldingen toevoegen.
    Zoals jij het nu doet is de goede manier.

Moderator

Music

Een bijlage toevoegen, zoals bijvoorbeeld een afbeelding, kan iedereen. Hij moet alleen klein genoeg zijn. Die opties worden gewoon geboden in het scherm als je een reactie typt. Moet je alleen effe naar beneden scrollen.
    Verder gewoon de [img] en [/img] als de boel ergens gehost staat, niet de url tags anders krijg je gewoon een link.
    Zo, kunnen we weer gewoon verder met het topic...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Standaard

Ik kan het niet laten om te melden dat ik bijna klaar ben met het verzamelen van alle pedalen die ik op mn board wil hebben en dus bijna kan beginnen met een definitief boord.

Na veel testen, nadenken en sparen kom ik tot de volgende setup:

Korg DT-10 tuner *special edition*
    ErnieBall Volume Jr.
    ErnieBall Wah
    MXR Micro Amp
    Barber LTD
    Fulltone Ultimate Fuzz
    Arion Chorus
    T-Rex Tremster
    MXR Carbon Delay
    Line 6 DL4 (of een Boss DD-3, daar ben ik nog niet over uit)
    Boss Reverb RV-?

Ik moet alleen de Fulltone, de Boss Reverb en het volume pedaal nog halen.
    Dan kan ik gaan opmeten hoe groot het board moet worden en kan ik zien hoe ik de boel op ga stellen.

Mijn vraag is alleen: waar moet ik op letten als ik deze pedalen gebruik? kan ik het beste een looper erbij halen zodat ik wat pedalen uit het signaalpad kan halen als ik ze niet gebruik?

Ben benieuwd naar jullie mening! thnx
    Zoekt een (rock)band in Zwolle!!!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Klinkt goed Morrow!

Ben benieuwd hoe je het in gaat bouwen!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sinner Bekijk bericht
    Die Space Chorus, is dat nog wat? Je hebt maar vier knopjes, kan je dan wel een mooi geluid krijgen of krijg je van die saaie(lees: geen hol an)presets?

Senior Member

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door morroow Bekijk bericht
    Ik kan het niet laten om te melden dat ik bijna klaar ben met het verzamelen van alle pedalen die ik op mn board wil hebben en dus bijna kan beginnen met een definitief boord.

Na veel testen, nadenken en sparen kom ik tot de volgende setup:

Korg DT-10 tuner *special edition*
    ErnieBall Volume Jr.
    ErnieBall Wah
    MXR Micro Amp
    Barber LTD
    Fulltone Ultimate Fuzz
    Arion Chorus
    T-Rex Tremster
    MXR Carbon Delay
    Line 6 DL4 (of een Boss DD-3, daar ben ik nog niet over uit)
    Boss Reverb RV-?

Ik moet alleen de Fulltone, de Boss Reverb en het volume pedaal nog halen.
    Dan kan ik gaan opmeten hoe groot het board moet worden en kan ik zien hoe ik de boel op ga stellen.

Mijn vraag is alleen: waar moet ik op letten als ik deze pedalen gebruik? kan ik het beste een looper erbij halen zodat ik wat pedalen uit het signaalpad kan halen als ik ze niet gebruik?

Ben benieuwd naar jullie mening! thnx
    boss reverb? dat ding klinkt echt als plastic!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door JvD. Bekijk bericht
    boss reverb? dat ding klinkt echt als plastic!
    Ik heb zelf de RV-5 en op de spring reverb na, vind ik het een prima pedaal. Als je em subtiel instelt is het gewoon een prima delay.

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten