Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 27 van 35 EersteEerste ... 172526272829 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 261 t/m 270 van 346

Discussie: AC/DC gaat toeren!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Strangegun Bekijk bericht
    Ik vond het super vet had niet verwacht dat het zo leuk ging worden, top avond !

we zaten op de eerste rang (goeie plaats), uiteindelijk ging iedereen staan.. dus mn vader en ik gingen ook staan. begon er een achter me te zeike dat ik moest gaan zitten un vent van rond de 30, ik zei nee want dan zie ik niks en kan slechts iedereen voor me vragen om te gaan zitten. werd hij kwaad begon die te dreigen met zijn vuist. ben ik even gaan zitten, want wil geen ruzie verziekt je avond, 5 min erna gewoon weer gaan staan had het tegen mijn vader gezegd die vent zag dat, en heeft de heleavond gelukkig niks meer gezegd... klote vent hoop dat hij hier op ut forum zit
    Haha...soortgelijk iets meegemaakt bij de Stones op het Malieveld in den Haag: Vent voor ons met mega paraplu.een keer of wat gevraagd of ie hem dicht wilde doen (De regen zeek met bakken naar beneden).
    Op een gegeven moment steek ik een peuk aan met mijn zippo en ook "per ongeluk" zijn nylon plu
    We hebben de rest van de avond wel goed beeld gehad.
    Paraplu's en zitplaatsen: Het zou verboden moeten worden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Hellsbellsnl Bekijk bericht
    Haha...soortgelijk iets meegemaakt bij de Stones op het Malieveld in den Haag: Vent voor ons met mega paraplu.een keer of wat gevraagd of ie hem dicht wilde doen (De regen zeek met bakken naar beneden).
    Op een gegeven moment steek ik een peuk aan met mijn zippo en ook "per ongeluk" zijn nylon plu
    We hebben de rest van de avond wel goed beeld gehad.
    Paraplu's en zitplaatsen: Het zou verboden moeten worden.
    op pinkpop werd er net zo lang met bier gegooid naar degenen met paraplu's, begeleidt met het liedje "Rot op met die paraplu" (melodie het is stil aan de overkant), totdat na een volledig tray met bier achterin de kraag van de personen in kwestie de boodschap eindelijk begrepen werd.

anyway gisteren ook een of andere franse mongool die zich helemaal van achteruit naar voren had gedrukt (op een aso lompe manier) en die ging toen recht voor onze neuzen staan. vervolgens begon hij heel irritant te duwen om maar zo veel mogelijk plaats voor zichzelf te reserveren, terwijl wij anderhalf uur hadden staan wachten om een goeie plaats te hebben. dus een vriend van mij duwt terug en wordt vrijwel meteen bij zijn keel gegrepen door die ***fransoos. beveiliging doet niks, want dat zijn ook laffe ****'s. anyway waren blij toen meneer weg moest om te pissen en vervolgens de weg niet meer terug kon vinden (hij was flink wasted).
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Banned

Standaard

Altijd irritant dat soort figuren. Toch, ik heb ook vaak genoeg mogen meemaken dat mensen bij een staan concert in een gewone concertzaal gaan zeiken omdat je jezelf even naar voren werkt en helaas 1.97 lang bent. Kan ik het helpen, zo gaat dat nou eenmaal. Niet dat ik overdreven duw ofzo, als het niet past, dan gaat het natuurlijk niet. Maar ik vind wel dat mensen een beetje verdraagzaam mogen doen bij zo'n show. Een keer een dreun gehad van iemand omdat ik voor zijn vriendin scheen te staan... Niet weggelopen, zoek het maar uit.

Standaard

Het was echt super! Stond tegen het hek aan vlakbij het podium en tegenover het stuk dat het publiek inging. Heb nog een hand gekregen van Brian!

Vond het geluid niet slecht trouwens.
    Controlling your minds, smashing your dreams.

Senior Member

Standaard

Dat was gaaaaaf zeg!!
    Damn wat een goede show, en wat speelden ze strak!
    Eens kijken of er voor amsterdam nog wat te krijgen is..

The Answer was ook erg goed trouwens, wel jammer dat ze zo weinig nummers deden..

Fuck yeah AC/DC!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happynjitram Bekijk bericht
    Het was echt super! Stond tegen het hek aan vlakbij het podium en tegenover het stuk dat het publiek inging. Heb nog een hand gekregen van Brian!

Vond het geluid niet slecht trouwens.
    Dat is wel vet man, Mooie herinnering
    Te koop : Randall RG75 G3

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Altijd irritant dat soort figuren. Toch, ik heb ook vaak genoeg mogen meemaken dat mensen bij een staan concert in een gewone concertzaal gaan zeiken omdat je jezelf even naar voren werkt en helaas 1.97 lang bent. Kan ik het helpen, zo gaat dat nou eenmaal. Niet dat ik overdreven duw ofzo, als het niet past, dan gaat het natuurlijk niet. Maar ik vind wel dat mensen een beetje verdraagzaam mogen doen bij zo'n show. Een keer een dreun gehad van iemand omdat ik voor zijn vriendin scheen te staan... Niet weggelopen, zoek het maar uit.
    Zo kreeg ik bij een concert eens gezeik omdat ik stond, en de rest allemaal op de grond zat Stelletje fags, iedereen mot gewoon staan bij een concert!

Senior Member

Standaard

The Answer was ook zeker goed te pruimen. Heb eerder in dit draadje iemand horen zeggen dat ze niet te verstaan zijn tussen de nummers door vanwege hun Iers accent. Had ik geen last van, kijken of ik wat muziek van hun kan krijgen.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Vond het geweldig! Wel echt een pauperpubliek ja, tering...echt moeilijk om geen ruzie te krijgen daar hahaha.

Senior Member

Standaard

Ik herinner me nog de eerste show van Status Quo die ik zag (ergens in Nederland, kortbij Eindhoven). Op een gegeven moment waren er daar een aantal idioten die zich verkleed hadden als Francis Rossi (zanger/gitarist) en die stonden rond te springen en te duwen. In het begin stonden we mooi vlak voor het podium, naar het einde toe gewoonweg links achter.

Datzelfde wilde ik bij AC/DC niet meemaken, dus ik was toch wel blij met mijn zitplaatsen in Antwerpen...

En ik denk dat ze gewoon overal dezelfde setlist spelen. Die mannen spelen al 30 jaar volgens hetzelfde recept en het zou me verbazen dat ze verschillende setlists hadden voor één tour...

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten