Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 310 van 593 EersteEerste ... 210260300308309310311312320360410 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.091 t/m 3.100 van 5928
    Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door livepulse Bekijk bericht
    Thanks, het is een echte slijtage, ik heb de gitaar in '91 nieuw gekocht met "complete" lak. Ik viel niet voor de kleur maar voor de feel en de sound. De strat is gemaakt in voorjaar van '90. Inderdaad is dit dus originele "relic": echte slijtage van zweet, spelen, omvallen, omgooien, neergooien, spelen en schuren.
    Het is nooit m'n bedoeling om er bewust een "relic"-look aan te geven, het is mede ontstaan doordat het spul waarmee ik de lak schoonmaakte toch iets meer schade toebracht dan op het etiket/reclame werd beweerd: de lak is er zacht van geworden op sommige plekken, je zet er zo een kras in met je nagel...
    De lak wordt ook niet meer "schoon", het blijft een gebruikte look hebben vind ik. Ik zou eigenlijk ook een foto van de koffer erbij moeten doen, die is in dezelfde deplorabele staat...

Wat je ook vind van relic, deze was al relic voordat dat in de mode kwam. Gelukkig heeft het geen invloed op de klank. Na jaren mijn nr. 1 gitaar te zijn geweest heb ik onlangs een Tele gekocht... baal ervan dat ik dat niet eerder heb gedaan! De strat komt de muur nooit meer af, de Tele is vette shit! Toch doe ik deze nooit meer weg tenzij er ooit iemand een leuk bedrag voor wil bieden...
    Vreemd, ik dacht dat CAR altijd een witte onderlaag had ipv een zwarte. Vet dat je gekozen hebt voor een linkshandige trem. Hebben mijn 3 strats ook allemaal. Nadeel is dat ik dus geen standaard strat meer wil, want de tremelo bevalt me dan niet.

Senior Member

Standaard

Toch doe ik deze nooit meer weg tenzij er ooit iemand een leuk bedrag voor wil bieden...
    Als je 'm ooit verkoopt ga je spijt krijgen... (tenzij het echt heel veel geld is!)

Standaard

CAR is oorspronkelijk een transparante rode lak over een metallic gouden basislaag. Dit creërt de mooie diepe rode kleur, en omdat eht een reissue is heeft deze gitaar dus ook dezelfde lak-"samenstelling". Ik weet niet wat je bedoelt met zwarte onderlaag... als er al iets zwart is aan de lak komt dat doordat de lak gewoon slecht en vies is en zwart lijkt.

Inderdaad doe ik deze dus niet weg tenzij er iemand echt erg veel geld bied maar dat zie ik over 20 jaar of langer wel weer

Senior Member

Standaard

Thanks, het is een echte slijtage, ik heb de gitaar in '91 nieuw gekocht met "complete" lak. Ik viel niet voor de kleur maar voor de feel en de sound. De strat is gemaakt in voorjaar van '90. Inderdaad is dit dus originele "relic": echte slijtage van zweet, spelen, omvallen, omgooien, neergooien, spelen en schuren.
    Het is nooit m'n bedoeling om er bewust een "relic"-look aan te geven, het is mede ontstaan doordat het spul waarmee ik de lak schoonmaakte toch iets meer schade toebracht dan op het etiket/reclame werd beweerd: de lak is er zacht van geworden op sommige plekken, je zet er zo een kras in met je nagel...
    De lak wordt ook niet meer "schoon", het blijft een gebruikte look hebben vind ik. Ik zou eigenlijk ook een foto van de koffer erbij moeten doen, die is in dezelfde deplorabele staat...

Wat je ook vind van relic, deze was al relic voordat dat in de mode kwam. Gelukkig heeft het geen invloed op de klank. Na jaren mijn nr. 1 gitaar te zijn geweest heb ik onlangs een Tele gekocht... baal ervan dat ik dat niet eerder heb gedaan! De strat komt de muur nooit meer af, de Tele is vette shit! Toch doe ik deze nooit meer weg tenzij er ooit iemand een leuk bedrag voor wil bieden...
    Juist super gaaf man! Ik was al bang dat het schuurpapier werk was.
    Heel erg Rock n Roll die strat, hoop dat mijne er over 10 jaar ook zo uit ziet.

Standaard

Ik dacht laat ik ook maar weer eens wat foto's maken....bij deze...

Standaard

Prachtige foto's Comfortably Daniel! Echt super mooie strats, vooral de zwarte

Mijn strat ook maar weer eens posten, nouja de kop ervan dan... (goed geschikt als wallpaper )

Laatst gewijzigd door kevervolks; 12 maart 2009 om 22:53
    Fender EVH Wolfgang Special | Fender Classic Player 60's Stratocaster | Hudson HDL-1 Akoestische | Blackstar HT-5 | Boss DD-7 Delay | Digitech Hardwire RV-7 Reverb

Senior Member
    Blog Entries
    2

Thumbs up

mooie foto!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Comfortably Daniel Bekijk bericht
    Ik dacht laat ik ook maar weer eens wat foto's maken....bij deze...

Is dat die echte gilmour strat van Fender?
    Of heb je hem in elkaar gezet?

Standaard

@ Kevervolks: Thanks! Die foto van jouw is wel erg goed gelukt...heb 'm opgeslagen

@ Peter-J: Jup...is de echte DG signature. 't Moest gewoon...ghehehe
    Nog een fototje ervan dan...

Standaard

wel een nieuwe d.g. helaas.
    Niet de versleten versie.
    Maar hij is prachtig,die rode ook trouwens

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten