Wat een pcb, zeg! Ik vind zelf de pcb's het vervelendste onderdeel van het zelfbouwverhaal, maar dat doe je goed, hoor. En nu dat geëtst zien. Doe je het met de toner-transfermethode ? Kun je daar zo precies mee etsen ? Dan moet ik toch eens ander papier gaan halen (heb nu HP Premium Photo Paper, Glossy), want het mijne lijkt wel geplasticifieerd, waardoor het eerst een dag moet weken na het opstrijken...
Dit soort monsterprojecten zijn de werkjes waar je het meest van leert, en jij hebt al wat monsterprojecten achter de rug, hè
En met de MFX, zit alles een beetje op planning ? Is het jaarplan nog haalbaar ? Echt een tof project.



Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers