Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 78

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht
    Dat zal het zijn!

Waarom heeft ie rond de switches witte tape geplakt?
    Met een blacklight op het podium heb je zo geen enkel lampje nodig om te weten waar je moet trappen. Zeker op die dure Moog zou het jammer zijn
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus Bekijk bericht
    Met een blacklight op het podium heb je zo geen enkel lampje nodig om te weten waar je moet trappen. Zeker op die dure Moog zou het jammer zijn
    Ah, zit wat in ja, hoewel ik daar nooit problemen mee heb gehad. Maar Satriani treedt denk ik wel iets vaker op. Hij heeft trouwens geen Moogs, dus dat scheelt ook weer.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht
    Ah, zit wat in ja, hoewel ik daar nooit problemen mee heb gehad. Maar Satriani treedt denk ik wel iets vaker op. Hij heeft trouwens geen Moogs, dus dat scheelt ook weer.
    Het was toch het pedalboard van Joe Perry, met die witte stickers ? Lijkt me op zich wel een leuk idee. Je ziet vaker zulke bordjes met een lampje erbij, maar dat valt zo fel op. Zo'n blacklightje valt heel wat minder op.
    I was here and you wasn't.
    Now you is here and I isn't.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door M Kactus Bekijk bericht
    Het was toch het pedalboard van Joe Perry, met die witte stickers ? Lijkt me op zich wel een leuk idee. Je ziet vaker zulke bordjes met een lampje erbij, maar dat valt zo fel op. Zo'n blacklightje valt heel wat minder op.
    Ja, excuses, mijn fout. Joe Perry dus. Extra lampjes vind ik ook lelijk. Heel veel LEDs vind ik dan wel weer cool om op te spelen, maar niet op het podium. Dat leidt alleen maar overbodig af (publiek sowieso als het ook aan de buitenkant zit) en ziet er uit als een circus (zeker als je een bijv. rustig intro'tje hebt in het donker). Maargoed, ik heb geen "grote" artiesten gezien die dat hebben.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten