Ik heb deze even verplaatst uit het andere pedalboards topic, dat gaat over eigen spul.
Ik heb deze even verplaatst uit het andere pedalboards topic, dat gaat over eigen spul.
"Het is maar een spelletje" - Confucius
het bescheiden pedalen bord van onze "pepper" John Frusciante:
en die van joe satriani:
![]()
www.saneaudio.nlMuziek is eigelijk als een schilderij. Bekijk zo eens de playboy van november, die pose is erg origineel, weet veel te vertellen en toch geeft ze niet te veel weg en weet ze t belangrijkste te bewaren voor pagina 34
David Gilmour:
http://www.gilmourish.com/?page_id=182
Op de site staat nog veeeeel meer informatie.
Dit board is in principe niet van MT zelf. Toen hij een tour in japan deed, heeft moolon dit board voor hem gemaakt zodat hij ze kon testen in een live omgeving. Hij had op die tour ook gewoon zijn eigen pedalboard bij zich...Wel is ergens een foto van gezien, maar weet niet meer waar
Hoe kan hij die Boss-pedaaltjes nou verwarren dat hij er een sticker met de naam op plakt? Zelfs bij heel weinig licht, als hij ze kan vinden dan weet je toch dat de rechter (en links van de RMC en rechts onder de Fulltone) de ene is en de linker (rechts van de Barber) de ander. Of mis ik iets?
En dat eerste pedaaltje, dat ziet er ook uit als een wah. Twee stuks achter elkaar?![]()
The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.
Favorieten/bladwijzers