Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 78 van 84 EersteEerste ... 28687677787980 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 771 t/m 780 van 837

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj Bekijk bericht
    Nog maar eens dezelfde delay. 4e keer dat ik hem bouw voor een vriend.

Soundclips hier van?

Respect voor wat je allemaal maakt -=--->>> ben jaloers.
    it's better to burn out than to fade away

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door soupero Bekijk bericht
    Soundclips hier van?

Respect voor wat je allemaal maakt -=--->>> ben jaloers.
    Hehe. Gewoon aan beginnen en na een jaar met frustraties en wat nog kom je er wel

Hier is een youtube filmpje met wat settings van de modulatie, de delay zelf en dan wat zotte oscillatie.

http://www.youtube.com/watch?v=nG0SCmy4wRU

Eerst true bypass via looper, dan 'tonesuck' want niet true bypass op zich, dan modulatie, en dan merk je het wel.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door j3r03n Bekijk bericht
    Valoosj, wat ben je toch ook een ontzettende eikel hè.. Gvd, mijn stem heb je
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ***
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009
    TK: Fender Supersonic head + 2x12 (black pepper)

Senior Member

Standaard

No offence Valoosj, maar je hebt al eerder dat filmpje gepost van die Echo Fields, maar ik vind dat je uit dat filmpje echt helemaal niks kan halen qua indrukken. Het is een beetje een bende herrie vind ik helaas.

Wat dat betreft zou je beter wat gewone riffjes kunnen inspelen en dat opnemen, want ik vind dit filmpje nou niet echt representatief.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Niet erg Lex. Ik ben niet zo iemand die graag demo's inspeelt.
    Hier de originele samples.

Here's some sound clips, they're just guitar >> Echo Base >> Condor >> Soundcard.

Slapback Bypassed then effect
    Rhythmic repeats Bypassed then effect
    Chord stabs showing the longest delay time
    Chorus Bypassed then effect
    Heavy vibe Bypassed then effect
    Slow vibe Bypassed then effect
    Pitch bending
    Delayed vibes
    Example of delay tails This starts with some (bad) distorted lead then the distortion and the delay are turned off and you can hear the echoes dying away behind the clean playing. The switch pop is from the distortion pedal.
    Btw, gitaarnet kent er geen hol van. Jouw LP is zonder twijfel dé gitaar van 2009

Senior Member

Standaard

Net tot een besluit gekomen: ik heb genoeg pedalen!

Even wat gerommeld in m'n oversized koffer, alles wat opgeschoven, de Crunch Box (die met de lichtgevende spin) eruit gegooid. Conclusie: er kan 22cm af mijn bord gezaagd worden. Een bijna onmogelijke klus dus het plan is nu om alle popnagels er weer uit te boren, de profielen bij te zagen en dan de koffer weer in mekaar steken met nieuw hout. Het oude is niet meer te gebruiken omdat dat allemaal gelijmd is. Ik ga me er niet mee amuseren om dat weer los te krijgen tenzij er een heel simpele manier voor is.

Als dat gedaan is ga ik nog enkele pedalen opnieuw schilderen of gewoon een nieuwe behuizing geven aangezien het allemaal een leerproces was, en de eerste pedalen er dus niet zo goed uitzien als ze zouden kunnen.

Standaard

Wauw, jullie Vlamingen schrikken niet terug voor rigoreuze ingrepen! Ik zat me vanmiddag al te verbazen over de bezigheden van JacquesLeDick aan zijn bas en nu dit.

Ik moet denken aan Keanu Reeves, die, nadat hij hem in Point Break zonder parachute uit een vliegtuig is nagesprongen, door Patrick Swayze krijgt toegevoegd: 'You're a radical son of a bitch!"
    Aaron Stonebeat
    Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
    Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/

Senior Member

Standaard

Hier komt nooit een einde aan, tot je zelf besluit dat het genoeg is

Moedig besluit, maar ik denk dat je er geen spijt van krijgt.

Succes Yorick!

Mijn pcb voor de EchoBase is bijna klaar.

Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

Senior Member

Standaard

Aaron, het is net omdat ik ook aan mijn gitaar wil beginnen dat ik dit besloten heb. Anders blijf ik me afvragen wat er op die 2 lege plekken nog moet komen en blijft de gitaar staan.

Auke: ik ben het ook gewoon beu om te sleuren met dat onding. Het gewicht deert me niet, ik pak het gerust alleen op, maar die hoek hier aan de trap irriteert me mateloos.

Het was een fijne ontdekkingstocht, maar nu is het einde toch in zicht. Als ik nog wat wil bouwen dan is er nog altijd de vibe voor Rick en daarna nog enkele mini pedalen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Valoosj Bekijk bericht
    Auke: ik ben het ook gewoon beu om te sleuren met dat onding. Het gewicht deert me niet, ik pak het gerust alleen op, maar die hoek hier aan de trap irriteert me mateloos.
    Kan ik me voorstellen. Misschien dat je een compacte multi-fx kunt overwegen?

Of een setje mini-pedalen?

Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ponq Bekijk bericht
    Kan ik me voorstellen. Misschien dat je een compacte multi-fx kunt overwegen?

Of een setje mini-pedalen?
    Hehe, zoals Mr. Fingers al zei toen ik daar ook aan dacht: geldverspilling. Ik heb geïnvesteerd in mijn bord, en daar staan mooie pedalen op. Nu ga ik niet overstappen naar mini pedalen of een multi fx. Mss als ik oud ben en versleten en het niet meer kan dragen.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten