Sorry jongens voor het gevloek en gescheldik heb het namelijk niet zo op online dingen bestellen...het is de eerste keer voor mij
.
Ik zal ze anders morgen maar eventjes bellen ja.
Sorry jongens voor het gevloek en gescheldik heb het namelijk niet zo op online dingen bestellen...het is de eerste keer voor mij
.
Ik zal ze anders morgen maar eventjes bellen ja.
Ja, dat klinkt beter.![]()
Hee Shagbal.
Helemaal met Budje eens...!!! En vergeet niet, jouw frustratie begon met het feit dat je zelf een fout hebt gemaakt, iets wat je toch moeilijk Thomann kwalijk kunt nemen. En m.n. punt 2 is zeer realistisch, het is mij ook al eens overkomen. Ik heb louter goede ervaringen met Thomann (maar je leest ook zeker minder goede ervaringen...) en raad je ook aan om even af te wachten. Of zo als Budje terecht zegt: chill !!!
Groeten, C.
Edit: las nu pas de posts van na Budjes reaktie. Wat een wijsheid op deze site... !!! Complimenten. (-;
Laatst gewijzigd door guitarkid; 4 februari 2009 om 07:48
Het geld is nu goed aangekomen.
de status nu: Backorder - Order cannot be shipped, because some items are out of stock.
Blijkbaar een maandje wachten dus....aangezien de danelectro DC Black dan op 27 februari binnen komt..
Ja Thomann, wat een goede site!! Heb nu sinds oktober 2007 acht bestellingen gedaan. Ik kan beamen wat ik las een aantal pagina's terug met nog wat toevoegingen:
- overzichtelijke site (die site is echt koning!!)
- persoonlijke afhandeling (telefoonnummer + foto medewerker)
- SMSje als de boel verzonden is
- goed verpakt
- laagste prijs
Mijn toevoegingen:
- Had eens kabels die niet werkten, teruggestuurd, geld terug, geen gezeik!
- Heb regelmatig dat ik nog iets bij mijn bestelling wil toevoegen, nooit geen probleem en alles wordt strak geregeld
- Moest eens lang wachten op 2 producten omdat ze niet in stock waren. De items kwamen een dag na elkaar binnen en werden beide apart en asap verzonden...
Vol lof over Thomann! Misschien 1 klink puntje waar het misschien beter zou kunnen, hoewel ik dat niet per definitie een probleem van Thomann vind: Een soort van internationale ideal misschien?
Kan me hier alleen maar bij aansluiten..! Een bankrekening in Nederland zou voor ons als nederlandse klanten wel handig zijn. Ik bestel heel veel bij Music Store en dankzij de snelle financiële afhandeling via hun nederlandse rekening heb ik de spullen soms binnen drie dagen thuis.
En Thomann zou misschien ook de verzendkosten boven een bepaald bedrag kunnen laten vallen, net als Music Store en Musik Produktiv....
Maar verder, zoals ik in dit topic al heb aangegeven, ben ik zeer tevreden over de service van Thomann. Ik heb eigenlijk met alle drie bedrijven alleen maar goede ervaringen, ook als er misschien iets even niet 100% klopte: de afhandeling was steeds perfect geregeld zonder extra kosten of veel moeite.
Gr. C.
ik heb een klein vraagje over het bestellen bij thomann.
ik zag zo op die site plectrums van tenacious D pick of destiny.. nu wil ik die bestellen. maar las ik nou goed dat je minimaal voor 25 euro moet kopen, willen ze het verzenden?
ofterwijl. ik moet 25 euro betalen minimal voordat ze wat verzenden? of bedoelen ze daat wat anders mee?
Groetjes Tom![]()
Favorieten/bladwijzers