Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shagbal Bekijk bericht
Ik heb het nu echt gehad met Thomann

Ik kreeg een mailtje terug dat het goed zal komen met mijn geld..ik blij.
mijn geld is dus nu gestort maar nog niet ontvangen door thomann. maar zoals jullie al zeiden: het duurt fftjes voordat het aankomt.

Nu mijn 2de probleem: op de site stond dat het product binnen 2 a 5 dagen zal arriveren. Nu is dat ineens verandert in 'On Request'. ze weten dus niet wanneer de dealer hem levert. ik vind dit ontzettend kut omdat mijn geld dus allang weg is.

Ik wil mijn geld terug ( ze hebben het nog niet ontvangen, god mag weten waar het is).

Kortom: tiefes-thomann. ik bestel er nooit meer wat.
Je kan ook eerst eens rustig contact met ze opnemen en kijken wat er aan de hand is. Zo is

a) geld altijd onderweg van de ene naar de andere bank, die moeten ook over onze ruggetjes geld verdienen
b) het is heel goed mogelijk dat degene die jij hebt besteld de laatste was die ze in huis hebben, die staat nu voor je klaar en voor de volgende klant moeten ze 'm bestellen
c) Je zit hier voor iedereen een bedrijf al zwart te maken voordat je goed en wel weet wat er aan de hand is!

Gewoon morgen eens mailen/bellen/rooksignalen en dan kan je daarna altijd nog gaan zeiken

Chill!!