Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 40 van 904 EersteEerste ... 3038394041425090140540 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 391 t/m 400 van 9036
    Senior Member

Standaard

Ik heb een Heartfield. En je hebt gelijk, de ibbies zien er wel beter uit, spelen hetzelfde, maar ik vind die dimarzio's die in de mijne zitten toch iets veelzijdiger op de een of de andere manier...
    It might get loud!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door joskedentweede Bekijk bericht
    Ik heb een Heartfield. En je hebt gelijk, de ibbies zien er wel beter uit, spelen hetzelfde, maar ik vind die dimarzio's die in de mijne zitten toch iets veelzijdiger op de een of de andere manier...
    Ik geloof ook best dat het goede gitaren zijn, er zijn wel meer goede gitaren bij de FujiGen fabrieken van de band gerold

Maar die pickups, veelzijdiger dan wat? Aan de producent kan het niet liggen, aangezien Ibanez ook in die tijd veel met DiMarzio deed (zoals de IBZ/USA pickups die veel in RGs zaten, een codesign van Ibanez en DiMarzio). Het zou me ook niet verbazen als ook die uit min of meer 'dezelfde fabriek' komen als de Heartfield pickups.

Senior Member

Standaard

http://www.marktplaats.nl/index.php?...e-guitaar.html

Ligt het aan mij of klopt hier iets niet .....

Das toch gewoon een epiphone firebird(?, kan ook explorer, V zijn maar ik d8 firebird) nek op een random strat bodytje?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    http://www.marktplaats.nl/index.php?...e-guitaar.html

Ligt het aan mij of klopt hier iets niet .....

Das toch gewoon een epiphone firebird(?, kan ook explorer, V zijn maar ik d8 firebird) nek op een random strat bodytje?
    Wat er bij mij niet klopt is dat deze naar de eerder geposte Gibson linkt
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ibanez666 Bekijk bericht
    Wat er bij mij niet klopt is dat deze naar de eerder geposte Gibson linkt
    o sorry ff zoeken of ik hem nog kan vinde, hmm raar ik krijg bovenin alleen www.marktplaats.nl en niks erachter, maar je moet op marktplaats epiphone stratocaster intypen, dan vind je hem

maar ligt het nou aan mij of maakt epiphone echt strat's? ik weet toch echt haast zeker van niet :S?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dodeboboeror Bekijk bericht
    ja maar eigenlijk zag ik een andere, want volges mij heb jij niet Epiphone stratocaster ingetikt dan krijg je maar 1 resultaat, en da was een andere, maar die was het ja, maar maakt epiphone strats?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ferraririk Bekijk bericht
    ja maar eigenlijk zag ik een andere, want volges mij heb jij niet Epiphone stratocaster ingetikt dan krijg je maar 1 resultaat, en da was een andere, maar die was het ja, maar maakt epiphone strats?
    Ik dacht er met Epiphone strat ook wel te komen, vandaar het andere resultaat.

Of Epiphone strats maakte: Google is your friend

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dodeboboeror Bekijk bericht
    Ik dacht er met Epiphone strat ook wel te komen, vandaar het andere resultaat.

Of Epiphone strats maakte: Google is your friend
    ja ik zat te kijken, maar ik kan er maar niet overin, want ik zie het wel op het epiphone forum, maar niet op de epiphone site, en aangezien het van gibson is al sinds laat 1950 sinds toen hadde ze geen licensie meer voor eigen gitaren, alleen die ze nog hadden mochten nog even door met bouwen etc. en ook op wikipedia kan ik geen epiphone strat tussen alle epiphone guitars vinden, dus, wie moet ik geloven >.<

Senior Member

Standaard

Ja, Epiphone maakt strats, maar dat zijn geen beste gitaren.
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten