Ik heb em nu al bijna een jaar en geen moment spijt gekregen van alle gear wat ik heb weg gedaan :
mesa Single rectifier
TC 2290
PCM70
yamaha SPX90
3x Koch 12``
etc etc etc.....
Zoals de AXE klinkt door monitoren of pc speakers etc , kunnen de meeste amps niet aan tippen eenmaal pgenomen met een speaker / mic.......
wat brullen betreft : hahha neem een eindtrap + speaker en de meeste nieuwe amps zoals Powerball , Uebershall , Mark IIC brullen zoals het nog nooit is gehoord in de jugle
Maar goed, inderdaad, geen zin om mensen te gaan overtuigen hoe goed het wel niet is ...maar ik ga wel met een 4he rack + gitaar + kabels tas makkelijk naar een optreden waarbij mijn geluid door de PA waanzinnig goed klinkt ALTIJD zonder problemen met mic positie etc etc etc....vroeger altijd een aanhangwagen vol gesjouwd met 3 koch boxen , grote rack + amp head etc.....zal wel door mijn leeftijd komen hahha
Hoe dan ook, ieder zijn ding en kraak dan ook niet af zekers als je het nog niet eens persoonlijk bespeeld hebt.....soms hoor ik ook iemand met een super Tyler gitaar en dure amp + rack wat helemaal nergens naar klinkt terwijl de ander met zijn simpele marhall en pedalboard helemaal super klinkt....
Als je de AXE (+ echte eindtrap + speaker) 1 op 1 vergelijkt in hetzelfde ruimte naast een dure amp...zal de`buizen amp het wel winnen maar hoor datzelfde amp versterkt door een PA en de ook AXE DIREKT erdoorheen , weet bijna wel zeker dat dan de AXE het wint...dit allemaal wel door dezelfde gitarist bespeeld.....dit geldt ook voor opnames.....het gemak waarmee je je geluiden opneemt etc etc etc....tja , toch weer een lang verhaal geworden![]()

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers