Bladgoud is ook niet zo heel duur, in Thailand kopen mensen voordat ze gaan bidden bij een Boedah een klein velletje en plakken dat op de boedah, in de VS werden vroeger op brandweerwagens versieringen met bladgoud gemaakt wat onder de blanke lak kwam, je ziet het nog weleens gebruikt worden in van die biker build off programma's op discovery.
4 Sale:
Marshall 1960a 4x12
oh geen idee. dat boek stond in de haagse bieb ooit, maar dat boek hebben ze weggehaald voor onduidelijke redenen. heb nog zitten azen op dat boek.
er stond ook een 5-humbucker-lp custom in van steve howe weet ik nog zo snel uit mijn hoofd, en nog meer rare les pauls...![]()
macwilliams, staar je niet blind op zeldzaamheid. tone en bespeelbaarheid zijn het meest belangrijke.
enerzijds kan het zijn dat ze dachten, kloteplank, goud erop, dan is er altijd wel iemand die valt voor de looks en de sound voor lief neemt, of juist 'wow, te gek ding, goud maken, dat maakt 'm uberluxe!"
en dat je er blackouts in wilt gaan doen, dat is absoluut, puur zonde man.dat past toch niet, moet je dus frezen, hak je goud weg, etc etc. ik zou 't niet doen. je hebt toch al genoeg les pauls?
effe off topic: hoeveel weegt die faded van jou, de bruine studio? de mijne zit tegen de 4 kilo...k heb heel erg sterk het vermoeden dat deze weinig tot geen chambering heeft vergeleken met andere studio's; de mijne komt namelijk uit begin september 2006. pas daarna ging men echt los met chambering (bfg, standard faded, en eind 2007 met alle les pauls). hij klinkt ook veel meer 'woody' dan normaal.
life sucks and then you die
zou je mij ook de link willen pmen?
ik heb net gekeken op mp en kan hem niet vinden.
geen zorgen, ik zal hem niet kunnen kopen want ik heb geen geld meer![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Favorieten/bladwijzers