Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 167 van 1797 EersteEerste ... 671171571651661671681691772172676671167 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.661 t/m 1.670 van 17961
    Senior Member

Standaard

Rare gast inderdaad. Doet zich nu misschien voor als idealist, maar is ondertussen natuurlijk wel bezig met iets dat niet mag. Zo natuurgetrouw zijn die JEMs trouwens toch niet, op speurders zag ik ook het plaatje van wat bij deze gitaren moet doorgaan voor een all access neck joint:

(en zo hoort dat er natuurlijk uit te zien).
    Ik hoop voor een eventuele koper dat de kwaliteit iets meer natuurgetrouw is..

Senior Member

Standaard

Ik twijfel over m'n eigen advertentie! Dit is geen spam hoor, Ik weet dat er hier toch niemand het geld voor wil neertellen, maar is 2000 te veel voor mijn soloist?

Wat zouden jullie adviseren te vragen?

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bram+ Bekijk bericht
    Rare gast inderdaad. Doet zich nu misschien voor als idealist, maar is ondertussen natuurlijk wel bezig met iets dat niet mag. Zo natuurgetrouw zijn die JEMs trouwens toch niet, op speurders zag ik ook het plaatje van wat bij deze gitaren moet doorgaan voor een all access neck joint:

(en zo hoort dat er natuurlijk uit te zien).
    Ik hoop voor een eventuele koper dat de kwaliteit iets meer natuurgetrouw is..
    Ze scaloppen de laatste frets nu wel, een paar jaar geleden deden ze dat niet eens... En op zo'n JEM hoort natuurlijk geen floyd maar een Edge Pro.
    The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door artnaz Bekijk bericht
    Ze scaloppen de laatste frets nu wel, een paar jaar geleden deden ze dat niet eens... En op zo'n JEM hoort natuurlijk geen floyd maar een Edge Pro.
    Nou ja, dit zal net zoveel Edge Pro/Lo Pro Edge zijn als Floyd Rose Maar afgezien van dat vermoed ik dat er wel meer niet 'klopt' wat betreft hardware en electronica. Misschien eens tijd voor een overduidelijke waarschuwing van gitaarnet wat betreft dit soort oplichtpraktijken (hoewel dat misschien al eens gedaan is, ik kom niet zo vaak op de 'voorpagina' )

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Ik twijfel over m'n eigen advertentie! Dit is geen spam hoor, Ik weet dat er hier toch niemand het geld voor wil neertellen, maar is 2000 te veel voor mijn soloist?

Wat zouden jullie adviseren te vragen?
    Rond de 1600 of zo?
    Ik heb weet van eentje van 1500 en die staat ook al best lang te koop... in België wel.
    Laatst gewijzigd door Dio; 5 februari 2009 om 17:06

Senior Member
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

en een lelijk kleurtje!
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Klopt!

'mic bullit' bouwt ze zelf van halffabricaten geloof ik... Hij is al vaker genoemd in dit topic.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht

Ziet er uit als een echte, alleen de prijs is wat hoog.

Senior Member

Standaard

Lijkt wel weer een gevalletje uit de musoland fabriek.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten