Nou ja rack, rack... meer een stapel (en dus een stack)
Klinkt lekker, voor zo'n budgetsetje! Gebruikt(e) Alexi Laiho ook niet zo'n JX-3? Ik meen dat ergens een keer gelezen te hebben...
Nou ja rack, rack... meer een stapel (en dus een stack)
Klinkt lekker, voor zo'n budgetsetje! Gebruikt(e) Alexi Laiho ook niet zo'n JX-3? Ik meen dat ergens een keer gelezen te hebben...
epi G400 met SD jazz/JB zebra
gepimpte Squier affinity Strat
S. Sgroi Silvestri klassieke gitaar
Marshall S80
Op die manier kun je gewoon je eq meer finetunen. De preamp heeft van zichzelf een rare bump in het laag-mid. Dat soort dingen kun je dan verminderen. Ik gebruik hem ook om wat meer low-end te krijgen.
@ Pimmedoris: Hij gebruikte een Lee Jackson GP1000 dacht ik. Case komt er hopelijk snel omheen. Moet natuurlijk ook niet te duur zijn.
was ook toch wel een beetje verbaasd over het geluid tijdens het repeteren. Klonk echt niet verkeerd.
Laatst gewijzigd door Jimwoud; 4 februari 2009 om 13:27
gear: Epiphone LP '98, Fender Telecaster MIM '08, Tokai Les Paul '83, Squier VM Jazzmaster
@ Jimwoud: je hebt PM terug.
Ja dat heb ik ook al effe als plan liggen maar dan met een fc200. Word dus een rack met meer de afmeting van een top omdat die Fc nogal breed is, lijkt me dezelfde maat als de jouwe maar dan met een pedaal er nog aan.
Ik wil die wel in de deksel hebben, word dus zo'n hoek profiel met sluit profiel aan een stuk, omdat hij anders inderdaad te diep wordt.
When the world is over, we're still the boy's from nowhere, and tonight, tonight we're coming home!
Kokeleko: als ik op je plaatje klik, krijg ik wel een popup van een pokersite, maar geen plaatje te zien!
https://soundcloud.com/paul-van-egmond/
"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.
De 2e keer gaat het wel goed (in Firefox althans).
Nou dat is dan ook weer opgelost Firefox dus, heb ik ook.
inderdaad, tweede keer werkt 'ie wel. Wat doet dat rode kabeltje in je send/return zonder iets ertussen?
En trouwens: is de GT-10 'beter' dan de GT-8? Of alleen 'anders'?
https://soundcloud.com/paul-van-egmond/
"Unfortunately Common sense on this rock we call Earth is so rare it's a damn superpower." - Anon.
Favorieten/bladwijzers