Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 47 van 70 EersteEerste ... 37454647484957 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 461 t/m 470 van 691

Discussie: John frusciante

Banned

Standaard

Frusciante heeft voor BSSM al vaker te kennen gegeven eigenlijk niet beroemd te willen worden. In het beruchte VPRO interview zegt hij ook zo iets. Hij scheen daar absoluut niet mee om te kunnen gaan. Eigenlijk is hij tot z'n terugkomst bij de Peppers altijd al een labiel mannetje geweest en zo schizo als de neten. En volgens mij spoort hij nog niet helemaal.

Kiedis en Frusciante waren wel twee hele andere personen, dat zeker en wellicht heeft het meegespeeld. Kiedis was destijds natuurlijk ook zo verslaafd als het maar kan aan de heroïne, waardoor hij soms ook onhandelbaar was. Daar waar Frusciante zich steeds meer afsloot, was het bij Kiedis precies andersom. Dat zal best mee hebben gewogen.

Ik kan er ook niks aan doen, maar ik vind Kiedis steeds vaker een verschijning uit Fall Out Boy of zo, met z'n kapseltjes en bloesjes met stropdasjes en dergelijke. Het was natuurlijk altijd al een wat extravagante persoon, maar het leek de laatste jaren wel erg gespeeld. Desondanks hoort hij gewoon bij de Peppers en heeft hij al wat beauties van teksten geschreven. De Peppers zonder Kiedis, dat gaat gewoon niet.

Senior Member

Standaard

Schijnt dat er al materiaal is, geschreven tijdens een vakantie in Hawaii..

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Daan_B Bekijk bericht
    Schijnt dat er al materiaal is, geschreven tijdens een vakantie in Hawaii..
    Lijkt me niet, Frusciante heeft de afgelopen maanden verschillende keren gezegd dat ze voor een onbepaalde tijd uit elkaar zijn. Al sinds augustus 2007.
    Er trouwens wel nieuw werk van Frusciante (zoals jullie waarschijnlijk wel weten). Er zijn ook geruchten van een 2de 'elcectronic'-album.

Senior Member

Standaard

Ze zijn inderdaad al eind 2007 begonnen met een 1 jarige pauze om op rust te komen en bij familie te zijn enzo. Hierna hebben ze aangegeven nog 2 jaar te stoppen, en hierna gaan ze kijken of ze eigenlijk nog wel doorwillen met de RHCP.

op dit moment zijn ze dus tijdelijk uit elkaar.

(dit is wat ik ooit gelezen heb)

Banned

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim.. Bekijk bericht
    Ze zijn inderdaad al eind 2007 begonnen met een 1 jarige pauze om op rust te komen en bij familie te zijn enzo. Hierna hebben ze aangegeven nog 2 jaar te stoppen, en hierna gaan ze kijken of ze eigenlijk nog wel doorwillen met de RHCP.

op dit moment zijn ze dus tijdelijk uit elkaar.

(dit is wat ik ooit gelezen heb)
    Volgens mij klopt dat niet helemaal. Ik dacht dat ze alle 4 nu wel een keer iets hebben gezegd over waar ze aan toe zijn, maar wat ze zeggen loopt nogal uiteen. Eerst was het één jaar, toen twee jaar, maar inmiddels is redelijk duidelijk dat Chad Smith wel in is voor nog een album - John Frusciante ziet het niet zo zitten.

Over een 2e elektronisch album heb ook wel wat gehoord ja. Zou ik echt heel vet vinden want ik vind A Sphere In The Heart Of Silence ook geweldig

Moderator

ideetje

Het zou wel leuk zijn als ik dit topic langer dan een dag zou kunnen overslaan zonder dat er weer een pagina off topic geleuter verschijnt Ik heb het nu weer schoongeveegd, houd het a.u.b. zo.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Welke versterkers gebruikte hij tijdens de BSSM opnames?

Foto's:

Laatst gewijzigd door Rakker; 14 februari 2009 om 23:08

Senior Member

Standaard

is dat niet tijdens mothers milk?

Standaard

Ik ben nu het eerste nummer van zijn nieuwe cd aan het luisteren. Ik ben geen bijzonder grote Frusciante-fan, maar dit klinkt wel heel erg goed!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten