Goeie keus! Ga je met zekerheid geen spijt van krijgen.![]()
Goeie keus! Ga je met zekerheid geen spijt van krijgen.![]()
En ik maar denken dat ie mede dankzij mijn tip tot z'n keus is gekomen!
Het elementen insolderen is opzich niet moeilijk, mits je maar kan solderen natuurlijk!Bij mijn eerste poging sloopte ik direkt een potmeter, omdat ik veel te lang met de soldeerbout op één plek zat te drukken. Niet nodig bleek achteraf. Mooi klein soldeerboutje, wat vet, wat tin en de meesten kunnen het.
Jouw tip zorgde er idd voor dat ik de samples heb beluisterd, sorry man!
Was ff te laks om terug te lezen en wist niet dat JIJ die gepost had...laks en lui, I know...that's me...sorry dude
Ik kan wel degelijk solderen (soldeer wel eens ledpanelen enz op mijn werk0 dus dat mag geen probleem vormen, vind het eigenlijk ook wel stoerder om het zelf te doen...scheelt geld en het heeft wel wat. Als ik ze besteld heb en het project gaat van strat laat ik het wel even weten..mocht ik er niet uit komen dan trek ik wel even bij jullie aan de bel,bedankt nog mannen![]()
Van strat gaat? Het was toch een tele??![]()
Heb in twee van de drie Tele's Dimarzio Super Distortion's zitten, zowel in nek- als in brugpositie. Met het uittrekken van de volumepot schakel ik ze naar single coil. En waarom Super Disto's? Omdat ze voor mij lekker klinken, ze klinken vrij helder en gesplit knauwen ze ook. De combinatie van gitaar, deze elementen en versterker hebben mij anderhalf jaar geleden doen besluiten m'n Musicman's van de hand te doen. In m'n derde Tele zitten voor de time being GFS ProTube humbuckers, maar daar gaan ooit nog andere pups in, wellicht iets actiefs.
Ik heb een us standaard tele. Daarin heb ik in de brug een dimarzio chopper T gehangen en in de nek een twang king.
Ik heb ook nog een mexicaanse tele. Daarmee heb ik veel mee geexperimenteerd kwa elementen. Ik heb er een Seymour duncan Little 59 in gehad, quarter pound in brug en nek. Nu heb ik de elementen uit de amerikaan gehaald en ze er in gezet. En dat klinkt beter dan de seymour duncans.
Maar van de dimarzio's ben ik uiterst gecharmeerd. Veelzijdig en ze kunnen vreselijk heerlijk scheuren.
In de '52 JV een antiquity in de neck, een Duncan broadcaster bij de brug
De '69 thinline is geheel genocasterd
In de '73 zitten de originele Fender pickups.
Favorieten/bladwijzers