Pardon? Om meteen de misverstanden uit de wereld te helpen: ik ben al sinds 16 januari met de verkoper in gesprek, die andere thread werd geopend op het moment dat ik al een afspraak had met hem, maar ik vond het ook niet aardig om dan daar meteen te gaan roepen: DIKKE PECH! IK HEB AL EEN AFSPRAAK!
Nee.
Mooie gitaar Bram!
En nu niet meer zeuren met z'n allen. Wie het eerst komt...
Gezocht: Ibanez DE7
DAMN YOU!!!!
Ik was ook aan het mailen met die verkoper ja. Als jij hem niet had gekocht, had ik hem gehad. Maar je hebt wel gelijk, marktplaats is een open markt, en jij hebt de gitaar eerlijk 'gewonnen.' Maar ik baal wel behoorlijk hard.
Maar toch, proficiat!
En in godsnaam, haal die foto's weg, ik word gek!![]()
- It's not so bad to fall on your face sometimes, because it indicates you are moving in the right direction: forward. -
Cool ding! Zo zie je maar, F-holes zijn altijd ok
Veel plezier ermee
!Rock 'n Roll!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
fenders stuiteren, gibsons breken
stem op mijn vriendin..! please?
--Jenneke - Bestemming Onbekend--
Dank je! Ik had 'm je gegund, alleen mezelf nog iets meerDe verkoper vertelde inderdaad dat ie na mij al wel drie andere gegadigden had, dus gedeelde smart is halve smart zeg ik altijd maar.
![]()
Inderdaad het nadeel van marktplaats dat advertenties blijven staan op het moment dat iemand al in verregaande onderhandeling is, maar ik zou m'n advertentie er ook nog niet vanaf halen voordat de gitaar de deur uit is.
Sorry no can do, een beetje goede gitaarpurno op gitaarnet is juist goed.
Laatst gewijzigd door Bram+; 28 januari 2009 om 15:02
Qua looks en bespeelbaarheid echt supergitaren, zeker die met een reversed headstock. Ik kan alleen niet wennen aan de plaats van de volumeknop
Veel plezier met deze beauty![]()
Te koop: Ibanez RG320FM Amber
Favorieten/bladwijzers