Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 293 van 593 EersteEerste ... 193243283291292293294295303343393 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.921 t/m 2.930 van 5928

Standaard

Wow... ik vind hem erg mooi! Vooral die humbucker bij de brug trekt me aan.... zeer mooie gitaar voor maar 50 euro!

Standaard

grappig dat jullie hem toch wel mooi vinden, wat je echter niet egt ziet zijn de zeer vele deukjes en krassen en dat ie van de hoge E snaar de draaiknop van het stemmechaniek mist, erg lastig stemmen dus! Iemand tips?

ik vind alle stemmechanieken vervangen gelijk weer zo'n uitgave voor zo'n gitaar
    Laatst gewijzigd door dIRE sTRAITS; 22 januari 2009 om 17:23

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dIRE sTRAITS Bekijk bericht
    grappig dat jullie hem toch wel mooi vinden, wat je echter niet egt ziet zijn de zeer vele deukjes en krassen en dat ie van de hoge E snaar de draaiknop van het stemmechaniek mist, erg lastig stemmen dus! Iemand tips?

ik vind alle stemmechanieken vervangen gelijk weer zo'n uitgave voor zo'n gitaar
    Dat jij er 50 eu voor hebt gegeven wil niet zeggen dat ie dat niet waard is he... Er lopen hier genoeg mensen rond die je er met alle plezier 6 tientjes voor geven

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dIRE sTRAITS Bekijk bericht

Nou als je een setje gotoh's er op gooi wat kost dat 30 a 40 eutjes zou je 90 kwijt zijn voor z'n gitaar dat valt toch wel mee??(kan niet in je potomone kijken natuurlijk)

Senior Member

Standaard

Ik ben even vergeten of ik op dit topic al ooit gereageerd had...

Hier zijn ze in ieder geval:

En de Fender apart:

En de Squier apart:
    [*]Fender Stratocaster Elite Deluxe & Squier Stratocaster[*]Boss GT-Pro preamp & Roland FC-300 footcontroller[*]Marshall 9100 power amp & Marshall 1936 cabinet

Senior Member

Standaard

Zo af en toe heb je als bouwer zijnde even genoeg van heel precies werken en wil je wel eens flink uit je bol gaan.

Dat had ik dus ook vandaag en zo ontstond de "Roze Nachtmerrie" mijn eerbetoon aan al die strats die in de vroege jaren tachtig gemolesteerd werden door hun eigenaars die Eddie Van Halen wilden imiteren.

Je zou het wellicht niet zeggen maar ik ben wel degelijk heel zorgvuldig hier te werk gegaan, ik heb met maskeer folie de slijtageplekken uit gestippeld alvorens de lak aan te brengen. Ik heb expres ook lakken genomen die elkaar afstoten voor dat effect.

Absoluut niet mijn mooiste project maar het is gewoon voor de lol.
    "Wie niet is ingeënt kan de pokken krijgen"
    - Willy Alberti

Senior Member

Standaard

Vet man! Ik vind 'm cool!

Senior Member

Standaard

Hm niet alleen strat strats zie ik . Dan die van mij ook maar.

Een usa fender hm strat. Fijn ding wel, heb 'm eind jaren 80 nieuw gekocht. Alleen die Kahler trem De onderdelen daarvoor zijn wel weer leverbaar, maar misschien ooit maar eens om (laten) bouwen naar een vaste brug.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johns Bekijk bericht
    Hm niet alleen strat strats zie ik .
    Dit is juist de enige gitaar waar daadwerkelijk 'strat' op de headstock staat man!

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door johns Bekijk bericht
    Hm niet alleen strat strats zie ik . Dan die van mij ook maar.

Een usa fender hm strat. Fijn ding wel, heb 'm eind jaren 80 nieuw gekocht. Alleen die Kahler trem De onderdelen daarvoor zijn wel weer leverbaar, maar misschien ooit maar eens om (laten) bouwen naar een vaste brug.
    Heb er ook zo een gehad, speelde heerlijk, alleen die tremolo en die locking nut...niet echt fijn nee
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten