Alleen jammer van het onderschrift onder de knoppen. Gewoon niets erbij zetten, je weet toch wel hoe ie werkt.
Alleen jammer van het onderschrift onder de knoppen. Gewoon niets erbij zetten, je weet toch wel hoe ie werkt.
Ja, dat vind ik ook nog niet helemaal top. Ik vind inmiddels de versleten look onwijs gaaf, alleen de faceplate vind ik ook niets. Weet nog niet wat ik daarop wil hebben, waarschijnlijk gewoon een stalen plaat, zonder opschriften, en dan in hamerslag blauw o.i.d. Wellicht heeft Chris wel wat gaafs liggen.
Ik wil overigens óók de handtekening van Ellen ten Damme op de mijne..
Tja, ik wil Ellen ten Damme ook wel op de mijne.
De versleten look is inderdaad mooi. Je kunt toch gewoon die witte shit eraf halen, dan is ie toch wel oké?
Ga d'r vanavond mee beginnen
Tja.. ik weet het niet. Zie bijgevoegde afbeelding. Die van Rick (middelste) heeft de looks volgens mij zoals ze nu geproduceerd gaan worden. Wel gaaf ook, maar dat zou denk ik niet bij de looks van de mijne passen.
Een plaatje met min of meer dezelfde blauwe, versleten look zou het denk ik beter doen.
Je zou dat ding in elke gewenste kleur moeten kunnen krijgen, dat zou gaaf zijn. Uiteraard lekker versleten. Die paisley van Rick vind ik niet zo denderend. Moet een beetje bij je passen denk ik. Vind die knoppen op die rechter wel cool.
Achter die 4 plankjes:
![]()
VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!
Zoals gebruikt bij onze laatst opgenomen opnamen, alleen de dsl is niet gebruikt. In het midden een van combo naar top verbouwde silverjubilee 50watter, deze werd geboost met n MI-Audio Blueboy. Zeeerrr vette combinatie (opnamen komen binnenkort op de myspace, worden nog gemixt)
Te Koop:
EMG 81+60, incl 3 pots en batterij clip
Audiotechnica ATW 1451 wireless
1000 Miles Ahead RIP
Favorieten/bladwijzers