Oorspronkelijk geplaatst door
Woml
Het idee was ook even bij me opgekomen, maar ik heb het uiteindelijk toch maar niet geprobeerd. Er is niet echt een richting waarin ik het balkje heen en weer zou kunnen bewegen zonder dat ik er weer een kromming in schuur die ik niet wil hebben. De curve die ik moet hebben, zit langs deze ene lijn, en net ernaast al niet meer. Of het zou met wel heeeeeele minuscule bewegingen moeten gebeuren, en dat zie ik mezelf niet doen. Dit schijnt toch echt de meest productieve manier te zijn.
In het begin heb ik ook nog even geprobeerd of ik met carbonpapier de pijnpunten zou kunnen vinden, maar dat schoot ook al minder op dan ik had gehoopt. Je ziet wel waar je wat weg moet halen, maar dat zijn vooral de overduidelijke plekken, die je ook zonder dat carbonpapier wel had gezien. En tegen de tijd dat het wat nauwer begint te luisteren krijg je er vooral een boel blauwe vlekken van, wordt het er niet duidelijker op, en als je het plakband er weer afhaalt, vernaggel je ook nog eens het mooi geschuurde bovenblad

(Had ik misschien ook wat vriendelijker plakband moeten nemen, maar ik had er toch al geen zin meer in...)
Favorieten/bladwijzers