Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 687 van 1214 EersteEerste ... 1875876376776856866876886896977377871187 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.861 t/m 6.870 van 12136
    Senior Member

Standaard

Hee thnx voor de info man! Kan ik zeker wat mee!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member

Standaard

Een aantal van mijn pedaaltjes zitten ook op deze manier vast maar er is wel een keerzijde:

1. Bij een aantal pedaaltjes zitten de schroefgaten te ver van de kant zodat de schakeltjes
    niet ver genoeg onder het pedaaltje vandaan steken.
    2. ff snel een pedaaltje verwisselen zit er niet bij: je moet een schroevendraaier hebben
    3. door het schakeltje zit de schroef van het pedaaltje niet ver genoeg in het pedaaltje en
    kan je m niet vastdraaien
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

er gaat ook niets boven DuoTec...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Niels, ik weet niet of je ze ook los kan kopen, maar bij de nieuwe pedaltrains zitten een soort van plakkertjes met beugels die je kabels bij elkaar houden.

Als je trouwens even hier: http://www.thegearpage.net/board/sho...ght=pedaltrain kijkt, dan kun je inspiratie opdoen .

Zo:

Die dingen zien er wel ideaal uit! Mijn pedaltrain kwam ook niet met die dingen. Ik heb er hier wel gevonden: link naar site. Helaas alleen in het wit, maar nog altijd een stuk beter dan met tape in de weer gaan en tie wraps over je board heen ziet ook niet uit. Ik denk dat ik morgen toch maar eens bij de plaatselijke computerzaak langsga, maar als dat niks wordt ga ik ze hier bestellen.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe Bekijk bericht
    Hee thnx voor de info man! Kan ik zeker wat mee!
    Gaaf, dus binnen kort zien we jou pedalboard?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door the sure thing Bekijk bericht
    Een aantal van mijn pedaaltjes zitten ook op deze manier vast maar er is wel een keerzijde:

1. Bij een aantal pedaaltjes zitten de schroefgaten te ver van de kant zodat de schakeltjes
    2. ff snel een pedaaltje verwisselen zit er niet bij: je moet een schroevendraaier hebben
    3. door het schakeltje zit de schroef van het pedaaltje niet ver genoeg in het pedaaltje en
    Ja klopt allemaal

Daarom heb ik sommige pedalen ook vast met klitteband ( en dan niet een paar stukjes, maar het hele pedaal beplakt. )
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fuhgawz Bekijk bericht
    Die dingen zien er wel ideaal uit! Mijn pedaltrain kwam ook niet met die dingen. Ik heb er hier wel gevonden: link naar site. Helaas alleen in het wit, maar nog altijd een stuk beter dan met tape in de weer gaan en tie wraps over je board heen ziet ook niet uit. Ik denk dat ik morgen toch maar eens bij de plaatselijke computerzaak langsga, maar als dat niks wordt ga ik ze hier bestellen.
    Ze worden ook wel "plakzadels" genoemd.

Senior Member

Standaard

Tie wraps (?) heb je ook in het ZWART!!
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Standaard

Punt 1 kwam ik tegen bij mijn Koch Pedaltone, je kunt ook even naar de bouwmarkt rijden en dan korte ijzertjes met gaten kopen. Die zijn wat langer dan een kettingschakel.

Punt 2 -> klopt, maar losschroeven heb je toch ook zo gedaan?

Punt 3 -> jup, dat is inderdaad jammer, bij deze pedalen kies ik ook voor Velcro

Hier een foto van dat ijzertje wat ik bedoelde ( ligt meestal bij de scharnieren afdeling ):
    ------------------------------------------------
    af en toe flink op de plank ragguh is gewoon nodig!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dml Bekijk bericht
    Ze worden ook wel "plakzadels" genoemd.
    Oke thanks man!! Dat vergemakkelijkt de zoektocht nog verder.

Tie wraps (?) heb je ook in het ZWART!!
    Yup, gewoon bij de Gamma.
    Drummer: "Potmeter? Is dat net zoiets als een gaydar?"

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dekuif Bekijk bericht
    Punt 1 kwam ik tegen bij mijn Koch Pedaltone, je kunt ook even naar de bouwmarkt rijden en dan korte ijzertjes met gaten kopen. Die zijn wat langer dan een kettingschakel.

Punt 2 -> klopt, maar losschroeven heb je toch ook zo gedaan?

Punt 3 -> jup, dat is inderdaad jammer, bij deze pedalen kies ik ook voor Velcro

Hier een foto van dat ijzertje wat ik bedoelde ( ligt meestal bij de scharnieren afdeling ):
    DIe ijzertjes heb ik ook gekocht, maar ze zijn veel te dik!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten