Ja, die had ik dus ook al in mijn lijstje staan!![]()
Ja, die had ik dus ook al in mijn lijstje staan!![]()
The world is full of kings and queens, who blind your eyes in kill your dreams.
en zo wordt het langzaam een Blackmore / Rainbow topic
Toch jammer dat de beste man de laatste jaren zo onder de plak van zijn vrouw zit
ff uit mijn hoofd:
ik weet dat ik de solo van Saxon's "Dallas 1 PM" toendertijd geniaal vond (nu ff checken waarom dat ookalweer was)
Volgens mij niet, het is echt zijn keus. Hij wilde het altijd al, en nu heeft hij voor het eerst 100% plezier in wat hij doet. Dat zijn zijn woorden in ieder geval, ik blijf nog elke dag hopen dat hij met Dio/Coverdale/White of wie dan ook (ik heb vertrouwen in zijn keuzes) weer gaat Rainbowen (Deep Purple'en zou ook niet verkeerd zijn, maar die kans acht ik nog minder).
Solo van Hotel California is en blijft nog altijd de beste solo aller tijden !![]()
Ja, ook best OK maar het zijn er meerdere door/achter elkaar dus geldt niet.![]()
Shit...die had ik zelf moeten opnoemen natuurlijk.
De solo van Stargazer op MOR is de ALLERBESTE live-solo die ik ooit gehoord heb!
Over die Gates Of babylon solo van Yngwie: is wel aardig, maar (zoals altijd met hem)
OVER THE TOP!
En da's dan weer jammer. Blackmore wist te doseren in dat nummer.
Een andere geweldige solo van Blackmore is de solo van Wasted Sunsets, Fires At Midnight, ach... eigenlijk bestaat er geen slechte Blackmore solo.
Oh ja... de live solo van Tearin' Out My Heart... ook weer grandioos virtuoos!
Asolociaal gewoon, hoe goed!
Ik ben voor.
"Post je schaamteloze foto's met Blackmore topic"
"Welke gitaar van Blackmore moet ik kopen topic"
"Mooie dames en Blackmore topic"
"Grappige plaatjes van Blackmore topic"
Misschien is dat niet te realiseren, maar een subforum moet wel kunnen in ieder geval... Ik bied me alvast aan als mod!![]()
Favorieten/bladwijzers