Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 6 van 8 EersteEerste ... 45678 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 51 t/m 60 van 74
    Senior Member
    Blog Entries
    4

Thumbs up

Het instaleren is heel eenvoudig. Dus ze bevallen je??

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    dat, rauw? nee, neee!! overprocessed, dichtgesmeerd. voor mij is rauw iets heel anders. de sound van 'she's tight' van cheap trick, das rauw, of uhm, de sound van los lonely boys, of nja lastig uit te leggen, maar zeker niet dat. Het clipje dat je hoort van de mountain of tone, DAT is rauw.

maar nee, ik heb afgezien van dit project. Ik heb een veel leukere gitaar op 't oog. Nog even, en dan ga ik 'm posten... Effe tussendoortje voor mijn custombuilds af zijn. duurt n EEUWIGHeid...
    Het viel mij juist op dat tov andere/ modernere metalbands slayer juist weinig gain gebruikt en daardoor heel open.

Ben benieuwd naar je tussendoortje.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Het instaleren is heel eenvoudig. Dus ze bevallen je??
    Als je mij bedoeld ik koop ze gewoon en kijk het dan aan, ik neem aan dat ik er nooit echt een buil aan kan vallen

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem Bekijk bericht
    ik neem aan dat ik er nooit echt een buil aan kan vallen
    Gaat helemaal goed komen

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht
    Het viel mij juist op dat tov andere/ modernere metalbands slayer juist weinig gain gebruikt en daardoor heel open.

Ben benieuwd naar je tussendoortje.
    ghehe slayer, weinig gain?? nja, smaakverschil lijkt me zo.

ik heb al een tip van de sluier opgelicht in het topic 'welke gitaar wil je nog heel graag hebben'.

Standaard

mooi kleurtje, lijkt wel wat op die bruine Blazer die ik heel even in mn bezit heb gehad.
    VAARWEL ALLEN, HET GA U GOED!

Senior Member

Standaard

Ik heb even gekeken hoe de potmeters nu allemaal vastzitten maar ik vrees dat dit toch een aardig precies klusje is...

Zal het het proberen waard zijn of zal ik gewoon 60 euro aan de gitaarzaak geven? Ik heb pas 1 keer gesoldeerd, en kan ik iets fout doen?

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ik heb even gekeken hoe de potmeters nu allemaal vastzitten maar ik vrees dat dit toch een aardig precies klusje is...

Zal het het proberen waard zijn of zal ik gewoon 60 euro aan de gitaarzaak geven? Ik heb pas 1 keer gesoldeerd, en kan ik iets fout doen?
    nee, solderen is niet lastig. zeker niet n gitaar. de pots, das makkelijk. je hebt maar 2 dingen per pot wat je vast moet solderen. je vervangt pickups, dus je hoeft maar 2 draadjes te solderen per pup. hot en aarde. en welke draad dat is, staat aangegeven bij de pickup. zij noemen 't waarschijnlijk signal of hot en ground of earth.

eerst zelf proberen, en als 't dan niet gaat, eerst hier navragen!!! en als 't dan NOG niet gaat, dan pas die 60E doen. kom op, n soldeerbout met soldeer is 11 a 13 euro :P houd je toch wel mooi 47E in je zak! das veel bier hoor...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    nee, solderen is niet lastig. zeker niet n gitaar. de pots, das makkelijk. je hebt maar 2 dingen per pot wat je vast moet solderen. je vervangt pickups, dus je hoeft maar 2 draadjes te solderen per pup. hot en aarde. en welke draad dat is, staat aangegeven bij de pickup. zij noemen 't waarschijnlijk signal of hot en ground of earth.

eerst zelf proberen, en als 't dan niet gaat, eerst hier navragen!!! en als 't dan NOG niet gaat, dan pas die 60E doen. kom op, n soldeerbout met soldeer is 11 a 13 euro :P houd je toch wel mooi 47E in je zak! das veel bier hoor...
    Soldeerbout heb ik laatst al een gekocht met soldeertin dus die heb ik al

Ik zal de pickups straks maar gewoon bestellen en kan dan altijd nog zien

Is Thomann eeen beetje snel in leveren? Das de enige winkel waar ik ze zo snel zie staan.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Soldeerbout heb ik laatst al een gekocht met soldeertin dus die heb ik al

Ik zal de pickups straks maar gewoon bestellen en kan dan altijd nog zien

Is Thomann eeen beetje snel in leveren? Das de enige winkel waar ik ze zo snel zie staan.
    jep. binnen 3 dagen met wat mazzel. Ik had 't op n maandag besteld, en op n donderdag of vrijdag, weet ik niet meer zeker, in huis.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten